عوامل موثر در قیمت کف کاذب

عوامل موثر در قیمت کف کاذب

عوامل موثر در قیمت کف کاذب 800 300 کابلور

امروزه به دلیل آشنایی افراد با مزیت های کف های کاذب، این محصول بیشتر مورد استقبال استفاده قرار گرفته است. در مقاله های قبلی با تعریف کف کاذب و نمونه های موجود در بازار آشنا شدیم. اکنون در این مقاله به بررسی عواملی که در قیمت کف کاذب تاثیر گذار هستند، می پردازیم. برای کسب اطلاع در رابطه با مسائل موثر در قیمت کف های کاذب، تا انتها همراه ما باشید. همانطور که در مقالات قبل بررسی کردیم، کف های کاذب‌ با توجه به نیاز مشتریان از انواع گوناگونی برخوردار هستند. از جمله:

قبل از خرید کف های کاذب ابتدا باید به بررسی نیاز های خود بپردازید و براساس آن از میان کف کاذب های موجود، مناسبترین آن را خریداری کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کفپوش کاذب:

عوامل مختلفی بر قیمت کف های کاذب موثر اند، مثل متریال، کیفیت،متراژ و…  . در ادامه ی مطلب به بررسی هر یک می پردازیم.

نوع مواد مصرفی در تولید کف کاذب و کیفیت آن

کف های کاذ‌ب‌ از نظر ساختار و متریال با یکدیگر تفاوت دارند . قیمت مواد اولیه و متریال مورد استفاده در آنها نیز با هم متفاوت است از این رو این عامل تاثیر چشمگیری بر قیمت کف های کاذب می گذارد. همچنین درجه ی کیفی مواد مصرفی در قیمت این محصول، تاثیر به سزایی دارد.

عوامل موثر در قیمت کف کاذبمتراژ محیط

اندازه و متراژ محیط در میزان کف کاذب مصرفی و در نتیجه قیمت آن موثر است.  نکته ی قابل توجه این است که معمولا برای متراژ های بالا، تخفیف های چشمگیری در نظر گرفته می شود. همچنین نوع نقشه ی محیط در میزان هزینه ها موثر است. فضایی را در نظر بگیرید که داری تو رفتگی، بیرون زدگی و همچنین ستون و .. می باشد. با توجه به این نکته هنگام نصب کف کاذب، باید تعداد زیادی از تایل ها را برش بزنیم. در نتیجه کف کاذب بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

ارتفاع کف کاذب

انتخاب ارتفاع مورد نیاز به میزان تاسیسات زیر کف بستگی دارد. مسلما هرچه ارتفاع کف کاذب بیشتر شود، برای ساخت پایه ها، مواد اولیه ی  بیشتری مصرف شده که در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

ارتفاع کف کاذبروکش و نوع آن

روکش های متنوعی با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. شما می توانید با توجه به بودجه، موارد استفاده از کف کاذب، میزان تردد  در محیط و… از میان روکش های سازگار  با کف کاذب مورد نظر، گزینه ی مناسب را بیابید. عدم استفاده از روکش انتخاب هوشمندانه ای نیست. ممکن است در لحظه هزینه ی کمتری پرداخت کنید، اما در دراز مدت به دوام کف کاذب شما خدشه وارد می شود. 

روکش کف کاذب

جمع بندی:

در این مقاله به بررسی عوامل موثر در قیمت کف های کاذب پرداختیم. امیدوارم که مطالب این مقاله، پاسخگوی سوالات شما بوده باشد. می توانید جهت خرید و نصب کف کاذب با مشاوران ما در کابلور تماس برقرار کنید. مشاوران ما همواره از پاسخ دهی به سوالات شما خرسند می شوند.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.