کف کاذب سرامیکی

کف کاذب سرامیکی

کف کاذب سرامیکی 800 300 کابلور

کف کاذب سرامیکی ، یکی از انواع کف های کاذب است که از نظر ظاهری بسیار شیک و زیباست و محیط را خاص و منحصر به فرد می کند.

کف کاذب ، سطحی بالاتر از سطح محیط ایجاد می کند تا برای کار گذاشتن تأسیسات الکترونیکی و مکانیکی و… فضای مورد نیاز ایجاد شود. امروزه مراکز مختلفی، نیازمند نصب کف کاذب هستند. کف کاذب انواع مختلفی دارند که هر یک بسته به سلیقه کارفرما، بودجه و همچنین کاربری محیط انتخاب و اجرا می شوند. یکی از انواع کف کاذب ، کف کاذب سرامیکی است.

کف کاذب سرامیکی چیست ؟

اجرای کف کاذب سرامیکی به گونه ای است که سرامیک به طور مستقیم بر روی مرکز تایل ها قرار گرفته و کاملاً فیکس می گردد. تایل ها کاملاً توپر می شوند و قطعاتی از جنس فولاد زیر آنها کار گذاشته می شود تا مقاومت کار بیشتر شود. این نوع کف کاذب با ایجاد فضای موردنیاز، امکان دسترسی به فضای ایجاد شده را به آسانی فراهم می کند.

همچنین امکان کار گذاشتن تجهیزات عایق صوت در فضای داخل کف کاذب وجود دارد. بدین ترتیب هیچگونه صدایی از بالا به طبقات پایین منتقل نمی شود.

کاربرد کف کاذب سرامیکیمزایای کف کاذب سرامیکی

کف کاذب سرامیک مزایا و معایبی دارد. مزایای آن عبارتند از:

  • تنوع رنگ و طرح این نوع کف کاذب بسیار بالا است. لذا می توان ظاهر کف را متناسب با دکوراسیون داخلی طراحی نمود.
  • کف کاذب سرامیکی دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل خط و خش است و ظاهر آن با گذشت زمان خوب و باکیفیت باقی می ماند.
  • عبور و مرور زیاد موجب کاهش کیفیت ظاهری و یا آسیب دیدگی سیستم کف کاذب نمی شود.
  • این نوع کف کاذب ، قابل شستشو است و نسبت به مواد شوینده و شیمیایی حساس و آسیب پذیر نمی باشد.
  • تایل های سیستم، قابل تعویض می باشند.
  • حرارت و رطوبت، سبب آسیب دیدن کف کاذب نمی شود. البته در این مورد مقاوم ترین کف کاذب ، کف کاذب فولادی می باشد.
  • سیستم این نوع کف کاذب، عایق صوت می باشد. لذا یکی از گزینه های مناسب برای ساختمان های چند طبقه است تا سروصدای ناشی از راه رفتن و جابه جایی لوازم و اسباب به طبقات پایین انتقال پیدا نکند.

معایب کف کاذب سرامیکی

این نوع کف کاذب دارای معایبی هم هست که مشتریان در زمان انتخاب آن ، باید به آنها توجه داشته باشند. مهمترین ایراد این کف، سنگین بودن آن است. سنگین بودن این نوع کف کاذب، جابه جایی آن را سخت می کند. در برخی از انواع پیشرفته تر کف کاذب مانند کف کاذب پلیمری که با استفاده از تکنولوژی های مدرن ساخته شده اند، این مشکل هم برطرف شده و وزن آنها کاهش پیدا کرده است.

اگر این نوع کف کاذب توسط شرکت های غیرحرفه ای که از سرامیک بی کیفیت استفاده می کنند، طراحی و اجرا شود، در برابر خط و خش آسیب پذیر خواهد بود.

ایراد دیگر این نوع کف کاذب این است که در زمان آتش سوزی یا زمین لرزه ممکن بشکند.

کاربردهای کف کاذب سرامیکی

این سازه قابل نصب در مکان های مختلفی است. مجتمع های تجاری ، بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی، دیتاسنترها، سالن همایش و کنفرانس، ساختمان های اداری، ساختمان های مسکونی، هتل ها و … از جمله مکان هایی هستند که از این نوع کف کاذب استفاده می کنند. البته ممکن است کف کاذب به کار رفته در این مکان ها از نوع کف کاذب آلومینیومی، کف کاذب شیشه ای، کف کاذب چوبی، کف کاذب پلیمری و … هم باشند که بسته به نظر طراح و بدوجه پروژه دارد.

کف کاذب سرامیکیاجزای کف کاذب سرامیکی

این سازه متشکل از پایه ، تایل و استرینگر می باشد. پایه بر روی زمین تعبیه می شود و حکم ستون کار را دارد. پایه این نوع کف کاذب از جنس فولادی می باشد که بسیار مستحکم است. استرینگر این نوع کف کاذب به شکل قوطی هایی است که متصل به پایه بوده و نیروهای وارد به پایه را به صورت یکسان توزیع می کند. تایل بر روی استرینگر تعبیه شده و ساخته شده از سرامیک و سیمان است.

انواع پنل های کف کاذب سرامیکی

این نوع کف کاذب به روش های مختلفی ساخته می شود. نتیجه ساخت کف کاذب سرامیکی به روش های گوناگون ، کف های کاذب در مدل های مختلف است. یکی از رایج ترین انواع این کف ها، کف سرامیک مدل فولادیست. شما می توانید درباره کف کاذب مناسب سازه خود با کارشناسان کابلور به صورت رایگان مشاوره داشته باشید تا بهترین نوع کف کاذب را برای سازه خود انتخاب کنید.

با توجه به اینکه کف کاذب قرار است در چه مکانی نصب شود و هدف از نصب آن چیست، بهترین نوع انتخاب می شود.

قیمت کف کاذب سرامیکی

هزینه طراحی و اجرای این سیستم با توجه به ابعاد کف، کیفیت سرامیک به کار رفته، جنس پایه ها، کیفیت اجزای کف و … مشخص می شود. شرکت هایی که از سرامیک های ضد خط و خش برای طراحی و ساخت کف استفاده می کنند، مسلماً قیمت های بالاتری برای کف کاذب تعیین می کنند که با توجه به کیفیت بهتر کف کاذب و طول عمر بیشتر آن، خرید آنها ارزشمند است.

کابلور

مجموعه کابلور، تولیدکننده و عرضه کننده کف کاذب پلیمری که با استفاده از باکیفیت ترین متریال می باشد. کف های کاذبی که از سوی این مجموعه تولید می شوند، بسیاری از ایرادات کف های کاذب قدیمی را ندارند، سبک تر، شیک تر و مقاوم تر هستند. کابلور با تکیه بر تجربه و دانش خود می تواند مقاوم ترین و زیباترین کف های کاذب را در مجتمع های تجاری ، اداری ، مسکونی و … پیاده سازی کند.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.