انواع دکوراسیون محیط کار

انواع دکوراسیون محیط کار

انواع دکوراسیون محیط کار 800 300 کابلور

محیط کاری جایی است که هر کارمندی زمان زیادی از روز را در آنجا سپری می‌کند؛ بنابراین اهمیت‌دادن به فضا و دکوراسیون محیط کاری بسیار مهم است و می‌تواند در راندمان کار و رضایت مشتریان تأثیر مستقیمی داشته باشد.

در طراحی دکوراسیون محل کار باید نکته‌های بسیار مهمی را مدنظر قرارداد و بر اساس آن طراحی مناسب را انجام داد. همچنین باتوجه‌به نوع فعالیت خود می‌توانید سبک دکوراسیون شرکت خود را انتخاب کنید تا تأثیر آن را در بهره‌وری بالای کارمندان و همچنین رضایت بیشتر مشتریان ببینید.

 در ادامه این مطلب انواع سبک دکوراسیون داخلی فضای کار را به شما معرفی خواهیم کرد تا با دید بازتری بتوانید سبک متناسب با شرکت خود را انتخاب کنید.

نکات مهم در طراحی فضای کار

در طراحی فضای کار باید به نکات مهمی توجه کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع فعالیت شرکت و لزوم ایجاد فضای اختصاصی برای کارمندان
  • توجه به سلیقه مشتریان
  • رده سنی و تیپ شخصیتی مراجعه‌کنندگان
  • مرتبط بودن دکوراسیون با فعالیت شرکت
  • استفاده از متریال باکیفیت و قابلیت تغییرپذیری دکوراسیون
نکات مهم در طراحی فضای کار

سبک مینیمالیسم

امروزه بسیاری از افراد از سبک مینیمالیسم در محیط کاری خود برای آرامش بیشتر و بهره‌وری بالاتر استفاده می‌کند. در سبک مینیمالیسم از قراردادن هرگونه لوازم اضافی و غیرضروری خودداری و از رنگ‌های آرامش‌بخش و روشن در طراحی فضا استفاده می‌کنند که تمیزی و مرتب بودن فضا را بهتر نشان می‌دهد.

برای جلوگیری از بی‌روح بودن محیط می‌توان از یک یا دو وسیله با رنگ‌های متضاد و یا براق استفاده کرد تا زیبایی محیط را دوچندان کند و حالت پویایی به محیط ببخشد.

از این سبک می‌توان در محیط‌های که رفت‌وآمد زیاد ارباب‌رجوع صورت نمی‌گیرد استفاده کرد زیرا باید به این موضوع هم توجه کنید که اگر مراجعین زیادی داشته باشید به دلیل رنگ‌های روشن استفاده شده در طراحی وسایل به‌سرعت کثیف می‌شود و نامرتب بودن شرکت و محیط کاری بیشتر به چشم می‌خورد.

سبک صنعتی

با استفاده از طراحی به سبک صنعتی در دکوراسیون اداری حجم زیادی از تحرک و هیجان را به فضای کاری تزریق خواهید کرد. استفاده از لوازم اداری و مبلمان بزرگ و حجیم، استفاده از رنگ‌های غلیظ و گرم در طراحی و همچنین وسایل تجملاتی و لوکس از مشخصه‌های این سبک طراحی است.

این سبک بیشتر برای شرکت‌های بزرگ و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طراحی به سبک چیدمان ساحلی

در سبک ساحلی از رنگ‌های بسیار روشن در مبلمان، دیوارها و تجهیزات استفاده می‌شود. استفاده از نورپردازی مناسب و رنگ‌های آبی و سبز همان حس و آرامش دریا و ساحل را در افراد تداعی خواهند کرد و محیطی سرشار از آرامش برای کارمندان و مشتریان خواهد بود.

این سبک مناسب برای شرکت‌هایی است که کارمندان به تمرکز بالا و آرامش احتیاج دارند همچنین گزینه مناسبی برای اتاق انتظار پزشکان و کلینیک‌های روان‌شناسی و مشاوره است.

طراحی به سبک فرانسوی

در سبک فرانسوی، بیشتر از عناصر موجود در طبیعت همانند سنگ، آجر و چوب استفاده می‌کنند. رنگ‌های استفاده شده در این سبک بیشتر رنگ‌های تند و گرم هستند که باعث آرامش بیشتر در محیط می‌شود و حس قرارگرفتن در طبیعت را دارند.

این سبک برای شرکت‌های طراحی، تبلیغاتی و همچنین مزون‌ها بسیار مناسب است.

دکوراسیون تلفیقی

دکوراسیون تلفیقی برای جاهایی مناسب است که محیط کاری پویایی دارند و فعالیت‌های متفاوتی در هر بخش شرکت در حال انجام است.

با استفاده از سبک تلفیقی به‌صورت حرفه‌ای می‌توان محیطی آرام و متناسب با فعالیت و روحیه هر کارمندی فراهم کرد. این نوع طراحی انعطاف‌پذیری زیادی دارد و می‌توان گفت که در بیشتر سبک‌ها می‌توان از این طراحی استفاده کرد.

استفاده از متریال باکیفیت در طراحی محیط کار

بعد از انتخاب سبک‌کاری مناسب با فعالیت و سلیقه خود و شرکتتان، نکات دیگری که باید در طراحی محیط کارتان به آن توجه کنید؛ استفاده از مواد و متریال باکیفیت هستند. زیرا هزینه در یک شرکت از اولویت‌های هر مدیری به‌حساب می‌آید.

علاوه بر زیبایی محیط، کارایی وسایلی که از آن استفاده می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد که بعد از گذشت مدت کوتاهی وسایل کیفیت خود را از دست ندهند تا بتوان سال‌ها با همان کیفیت اولیه از آن استفاده کرد و دردسری ایجاد نکند.

استفاده از متریال باکیفیت در طراحی محیط کار

نقش کف‌پوش‌های کابلور در زیبایی محیط کار

یکی از ابزارهایی که اهمیت بسیار زیادی در طراحی محیط دارد و می‌توان گفت: در تمام محیط‌های اداری و شرکت‌ها با هرگونه فعالیتی مشترک است و در معرض استهلاک بیشتری قرار دارد، کف‌پوش‌ها هستند.

  از مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی هر ساختمانی، استفاده از کف‌پوش مناسب است. زیرا هم از نظر زیبایی و هم از لحاظ کارایی اهمیت زیادی دارد.

 به‌جرئت می‌توان گفت که شرکت کابلور یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در زمینه کف‌پوش است و در ایران جایگاه اول را دارند. تیم حرفه‌ای کابلور ایده‌های ذهنی شما را به واقعیت تبدیل می‌کنند و این اطمینان را به شما می‌دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن کاری دقیق را به شما تحویل دهند. همچنین با کمک به کاهش هزینه‌ها در کنار شما خواهند بود.

مزایای استفاده از کف‌پوش کابلور

استفاده از کف‌پوش‌های کابلور مزایای زیادی به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بسیار بالای آن در برابر فشار
  • مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی
  • قابلیت دسترسی آسان آن به کابل‌ها، لوله‌ها و سیم‌های تلفن در زیر کف‌پوش
  • هر زمانی مایل به پارتیشن‌بندی فضای کاری خود داشتید به‌راحتی و بدون آسیب رساندن به کابل‌ها فضا را تقسیم‌بندی کنید و از تغییر آسان محیط کاری خود لذت ببرید.

خدمات شرکت کابلور

کابلور از موکت‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای پوشاندن سطح کف‌پوش استفاده می‌کند و با استفاده از بهترین متریال با تنوع رنگ و طرح زیاد، زیبایی خاصی به فضای شما خواهد داد.

کابلور با یک تیم حرفه‌ای کاربلد آماده ارائه خدمات به شرکت‌ها، تالارها، ادارات و ویلاها با متراژ بالا را دارد. برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط تیم حرفه‌ای کابلور با مراجعه به بخش پروژه‌ها در سایت و یا به‌صورت حضوری می‌توانید از پروژه‌هایی که توسط کابلور انجام شده دیدن فرمایید.

اگر تمایل به بررسی پروژه خود دارید می‌توانید به‌صورت آنلاین جزئیات طرح خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما آن را بررسی و نتیجه را به شما اعلام کنند.

سخن نهایی

در این مقاله انواع دکوراسیون محیط کار و سبک‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و برای اینکه بتوانید یک محیط کار زیبا و جذاب باتوجه‌به نوع فعالیت خود داشته باشید، شرکت کابلور و خدمات آن را به شما معرفی کردیم.

اگر درباره دکوراسیون محیط کار خود سؤالی دارید یا مایل هستید نکته‌ای را مطرح کنید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.