راه های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان های اداری

راه های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان های اداری

راه های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان های اداری 800 300 کابلور

راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان ، زیاد است. اما برخی از این راه ها نتیجه بخش تر است و هزینه های بازسازی را بسیار کاهش می دهد.

با توجه به فرسودگی اغلب ها ساختمان ها و بالا بودن قیمت ملک نوساز در کلان شهرها ، تمایل زیادی به بازسازی ملک های فرسوده وجود دارد. هزینه های بازسازی ملک هر چقدر هم که زیاد باشد ، از هزینه خرید ملک نوساز بسیار کمتر است. البته روش هایی وجود دارند که می توان به کمک آنها به کاهش هزینه های بازسازی کمک نمود.

انواع روش های بازسازی

پیش از پرداختن به راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان ، به تعریف بازسازی و روش های بازسازی اقدام می کنیم. بازسازی ساختمان به افزایش مقاومت و کیفیت سازه منجر می شود. بازسازی به چندین روش انجام می شود که شامل بازسازی به شیوه پاکسازی سبکی ، بازسازی تکمیلی ساختمان ، بازسازی سبکی ساختمان (آناستیلوز) ، بازسازی حفاظتی و … می باشند.

البته روش های جدیدی برای بازسازی ساختمان ابداع شده اند که شامل روش تیلت آپ ، روش متال استود و وود استود و … می باشند. آشنایی با هر یک از این روش ها ، توضیحات جامعی را می طلبد که موضوع اصلی این مقاله نمی باشد. لذا به همین توضیحات مختصر بسنده کرده و به موضوع اصلی خود ، یعنی راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان می پردازیم.

ترمیم

منظور از ترمیم در واقع همان بازسازی ساختمان است. در ترمیم و بازسازی به اقداماتی از جمله مقاوم کردن سازه ، نصب اجزای جدا شده از سازه ، نوسازی سنگ نما ، سفت کاری بخش های ترک خورده در سازه و … پرداخته شده تا ایرادات سازه رفع شود.

نوسازی

بازسازی و نوسازی با یکدیگر متفاوت هستند. در بازسازی ، هدف افزایش مقاومت سازه است. اما در نوسازی به بافت اصلی سازه دست نزده و فقط به تغییر نمای داخلی و خارجی ، تغییر مصالح روکار و نصب تجهیزات مختلف برای سازه اقدام می شود. راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان ، تقریباً مشابه است. در نوسازی به کارهای زیر اقدام می شود تا سازه شیک و جدید شود.

راهکار کاهش قیمت در بازسازی ساختمان اداریامروزه نوسازی ساختمان ها با روش های ابتکرانه و خلاقانه ای انجام می شود که برخی از آنها کم هزینه می باشد. زیبایی سازه ها پس از نوسازی ، خیره کننده خواهد بود.

مهمترین راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان چیست ؟

با توجه به موارد زیر می توانید هزینه های بازسازی اداری ، بازسازی مسکونی ، بازسازی صنعتی و … را کاهش دهید.

انتخاب فرد متخصص برای انجام عملیات بازسازی

افراد متخصص در این زمینه حتماً می توانند به کاهش هزینه ها کمک کنند. زیرا آنها به خوبی می دانند که چه اقداماتی را انجام دهند و کدام راه ها ، بی فایده و بی نتیجه است. چنین فردی با توجه به تجربه و دانش خود می تواند بهترین طرح ها را برای بازسازی سازه ها با کمترین هزینه ارائه دهد. بنابراین برای بازسازی سازه های خود ، یک فرد مجرب و حرفه ای در این زمینه را انتخاب کنید.

طرح و نقشه مناسب ( یکی از مؤثرترین راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان )

یک طرح و نقشه مناسب که معمولاً از سوی فرد متخصص ارائه می شود ، به کاهش هزینه ها کمک زیادی می کند. با ارائه یک طرح و نقشه حساب شده و دقیق ، خط مشی مشخص می گردد. افرادی که بدون طرح و نقشه به بازسازی سازه ها اقدام می کنند ، ضمن کسب نتیجه دور از انتظار ، هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

انتخاب مصالح و روش های تهیه

انتخاب مصالح مناسب در کاهش هزینه ها ، نقش زیادی دارد. چه مصالحی را انتخاب کرده و این مصالح را چگونه خریداری می کنید ؟ اگر بتوانید مصالح و تجهیزات ساختمانی موردنیاز را بدون واسطه خریداری کنید ، حتماً در هزینه های خود صرفه جویی خواهید نمود. در نتیجه یکی از راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان ، انتخاب مصالح و خرید بی واسطه آنهاست. در انتخاب جنس و نوع مصالح و تجهیزات باید دقت فراوانی کرد. انتخاب مصالح و تجهیزات ساختمانی مناسب ، موجب افزایش زیبایی دکوراسیون اداری و دکوراسیون منزل می شود.

اجرای سیستم لوله کشی و برق کشی

اجرای درست سیستم لوله کشی و برق کشی منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد. برای اجرای سیستم لوله کشی و برق کشی ، چندین راه وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی دارند. روش های نوین برای اجرای لوله کشی و کابل کشی ، هم موجب کاهش هزینه ها می شوند و هم در استفاده بهینه از فضای سازه اثر مثبت دارند. بدین منظور می توانید به اجرای کف سازه ها به صورت کف کاذب مانند کف کاذب شیشه ای و … اقدام نمایید. این متد امروزه برای مدیریت تجهیزات شبکه در دیتاسنتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت بازسازی اداریحذف موارد غیرضروری در بازسازی ( یکی از راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان )

قرار نیست که در بازسازی سازه ها به تمامی آن چیزی که در ذهن متصور شده اید ، بپردازید. برخی از ایده ها ، خرج تراشی بیهوده است و حتی ممکن است هزینه های شما را چندین برابر کند. به کار بردن برخی از تجهیزات و مصالح ، ضرورتی ندارد. به یاد داشته باشید که واقع بین عمل کرده و بر اساس بودجه و سرمایه خود به طرح ریزی و خرید مصالح اقدام کنید. اگر وجود برخی از مصالح و تجهیزات ، غیرضرروی است حتماً به حذف آنها اقدام کنید. حتی برخی از مصالح و تجهیزاتی که گمان می کنید به زیبایی بیشتر دکوراسیون کمک می کنند ، برعکس موجب شلوغی دکوراسیون شده و نمای بدی را ایجاد می کنند.

امیدواریم با بکارگیری راه‌های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و سازه های خود را با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه ها بازسازی کنید.

مقالات زیر می تواند برای شما مفید باشد:

کف کاذب در سالن کنفرانس

کفپوش اتاق برق

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.