طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای استارت آپ ها

طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای استارت آپ ها

طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای استارت آپ ها 800 300 کابلور

طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها باید متفاوت از طراحی محیط های اداری قدیمی باشد تا با مدرنیته بودن استارتاپ ها ، هماهنگ باشد و فضایی مناسب برای رشد و پیشرفت سریع پروژه و رسیدن به نتیجه ایجاد نماید.

امروزه شمار کسب و کارهای استارتاپ ، افزایش یافته است. آینده بسیار خوبی را می توان برای این کسب وکارها پیش بینی نمود. برای موفقیت استارتاپ ها باید به موارد مهمی توجه نمود. توجه به دکوراسیون استارتاپ ، بی ارتباط با این مسئله نیست. در ادامه با تکنیک ها و ترفندهای طراحی دکوراسیون استارتاپ ها آشنا می شویم.

تکنیک های تأثیرگذار در طراحی دکوراسیون STARTUP

در طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که برخی از آنها شامل فضاسازی مناسب ، اختصاص محیط مشترک جهت استراحت پرسنل ، به نمایش گذاشتن موفقیت ها و سوابق شرکت ، برخورداری از تکنولوژی و تجهیزات جدید ، اختصاص مکانی مجزا برای فعالیت های گروهی و … می باشند.

بدین منظور باید به استفاده از تجهیزات و روش های مدرن طراحی سازه های اداری مانند اجرای کف کاذب (کف کاذب فولادی ، کف کاذب آلومینیومی، کف کاذب پلیمری و …) ، خرید میز و مبلمان اداری جدید ، استفاده از پارتیشن های اداری شیک ، نصب تجهیزات روشنایی در سقف کاذب و … توجه کرد. برای ایجاد بهترین دکوراسیون برای startup خود ، به مواردی که در ادامه بیان می کنیم توجه داشته باشید.

طراحی فضای اداری با همکاری تمام کارمندان

اولین مسئله برای طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها ، طراحی دکوراسیون اداری بر اساس نظرات جمعی پرسنل است. قطعاً باید از تمامی ایده ها استفاده نمود تا بهترین تصمیم را اتخاذ کرد و بر اساس این تصمیم به طراحی دکوراسیون اقدام نمود. تجربیات متعدد کارکنان و پرسنل می تواند به ارائه ایده هایی بکر و ناب منجر شود. بهتر است یک جلسه گروهی گذاشته و نظریات مختلف را شنیده و آنها را تحلیل و آنالیز کنید.

دکوراسیون داخلی مناسب برای همکاری در استارت آپنیازمندی های آتی استارت آپ

همانگونه که عرض کردیم پیش بینی می شود که رشد و پیشرفت استارتاپ ها بسیار خوب باشد. تاکنون که اینگونه بوده است. لذا در طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها ، باید صرفاً به فکر نیازهای فعلی مجموعه نباشید و حتماً نگاهی به افق های آینده داشته باشید تا پاسخگوی نیازهای آینده مجموعه باشید. اگر برای خرید تجهیزاتی قرار است هزینه زیادی کنید ، به این مسئله فکر کنید که آیا این تجهیزات در آینده به کار شرکت می آیند و یا در آینده ای نزدیک ، منسوخ و قدیمی می شوند.

انعطاف پذیری ، از نکات مهم در طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها

هر شرکت اداری پس از یک پیشرفت نسبی و افزایش شمار مشتریان خود ، باید به فکر توسعه از نظر وسعت و مساحت شرکت باشد. به دنبال توسعه و افزایش وسعت شرکت ، حتماً به نیروهای بیشتری نیاز می شود. لذا باید به فکر انعطاف پذیری شرکت باشید. برای طراحی دکوراسیون به سراغ ایده های جدید بروید. برای مثال اجباری نیست که میز رئیس در یک اتاق جداگانه باشد و می توانید میز رئیس را در کنار میز سایر پرسنل قرار دهید. در ایده ای دیگر می توانید یک فضای اختصاصی شاد و جذاب برای استراحت کوتاه مدت پرسنل ایجاد کنید. در بازسازی اداری ، حتماً به ارائه ایده های بکر و ناب توجه داشته باشید.

استفاده از نور طبیعی و نحوه نورپردازی در فضا ، از نکات مهم در طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها

استفاده از نورپردازی مناسب ، موجب تمرکز بیشتر پرسنل می شود. ممکن است برخی از پرسنل در نور کم به ارائه عملکرد بهتر اقدام نموده و بالعکس برخی دیگر به کار در نور بیشتر علاقه داشته باشند. اگر بتوان طراحی را به گونه ای انجام داد که از نور طبیعی استفاده شود ، امتیازات بیشتری به دست خواهد آمد. زیرا ویژگی های نور طبیعی با نور مصنوعی بسیار متفاوت است. وجود نور طبیعی در محیط ، موجب افزایش شور و اشتیاق در پرسنل می شود.

رنگ شناسی محیط کار ، از نکات مهم در طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها

رنگ شناسی ، نکته مهم دیگر در طراحی دکوراسیون اداری است. از پالت های رنگی در بخش های گوناگون استفاده کنید. با استفاده از رنگ های مناسب می توانید در بهبود روحیه پرسنل نقش تأثیرگذاری داشته باشید و انگیزه آنها را افزایش دهید. بدین منظور از ترکیب رنگ های مختلفی استفاده کنید.

طراحی داخلی فضای اداری در جهت اهداف کلی استارتاپ

در زمان طراحی دکوراسیون اداری ، توجه به اهداف کلی شرکت را از یاد نبرید. شما باید با توجه به فرهنگ و سنت شرکت ، دستاوردها ، قوانین ، حیطه کاری شرکت و سایر موارد به طراحی فضای اداری اقدام نموده تا طراحی شرکت با هدف آن متناسب باشند. یک فردی که به تازگی به شرکت شما ورود کرده است ، با یک نگاه اولیه باید یک آشنایی کلی با نوع فعالیت کاری شرکت و اهداف آن بدست بیاورد. با توجه به نکاتی که در زمینه طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها مطرح شد ، می توانید یک استارتاپ شیک و به روز را درست کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی استارت آپمزایای طراحی بهترین دکوراسیون برای STARTUP چیست ؟

  • طراحی داخلی استارتاپ در روحیه کارکنان مؤثر است. با یک طراحی شیک و لاکچری می توانید در بهبود روحیه کارکنان خود نقش داشته باشید و تغییرات ناشی از آن را در راندمان کاری کارکنان خود مشاهده کنید.
  • طراحی دکوراسیون اداری سبب جذب ارباب رجوع می شود. ارباب رجوع زمانی که به یک محیط اداری شیک و جذاب وارد می شود ، بیشتر جذب شرکت شده و از مراجعه به این شرکت رضایت خواهد داشت.
  • داشتن یک دکوراسیون خوب به برندسازی و تبلیغات شرکت شما کمک زیادی می کند. لذا هرگز نباید اهمیت این مسئله را نادیده بگیرید.

کلام آخر

با رعایت موارد گفته شده می توانید بهترین طراحی را برای بخش های مختلف یک سازمان یا شرکت از جمله اتاق دیتاسنتر ، اتاق مدیریت و … داشته باشید. طراحی داخلی برای استارتاپ‌ها باید از سوی افرادی انجام شود که در این زمینه تجربه خوبی داشته باشند. درست است که می توان از نظریات همه استفاده نمود ، اما مجری کار باید یک فرد مجرب و متخصص در این زمینه باشد. امیدواریم که نکات گفته شده در راستای طراحی دکوراسیون اداری برای شما سودمند و مفید باشد. ما از زیبایی محل کار شما (اداره ،شرکت ، سازمان و … ) لذت خواهیم برد.

مقالات زیر می توانند برای شما مفید باشند:

راه های کاهش قیمت در بازسازی ساختمان های اداری

نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری

بازسازی اداری چیست و چگونه انجام میشود؟

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.