نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری

نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری

نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری 800 300 کابلور

در این مقاله نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری را بیان نموده ایم تا با توجه به آنها بتوانید یک دکوراسیون اداری جذاب و زیبا را ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بدین منظور باید از بهترین تجهیزات و روش های نوین طراحی ادارات و سازمان ها مانند پارتیشن های اداری ، کف کاذب (کف کاذب فولادی یا کف کاذب آلومینیومی و … ) ، میز و صندلی های اداری ، شلف ها ، سقف کاذب ، تجهیزات نورپردازی و … استفاده نمود.

همانگونه که اشاره شد یکی از تجهیزات مهم ادارات ، پارتیشن ها می باشند. استفاده از پارتیشن ها ، سریعترین و ارزان ترین و بهترین شیوه برای تفکیک بخش های مختلف در محیط های اداری است. در ادامه با مهمترین نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری آشنا می شویم.

جنس پارتیشن اداری

پارتیشن ها به صورت تک جداره و دوجداره ، بدون فریم و بافریم و در اندازه های مختلف تولید می شوند. جنس این پارتیشن ها ممکن است پلاستیکی ، شیشه ای و فلزی باشد. اگر مقاومت و طول عمر پارتیشن برای شما مهم نیست ، پارتیشن های پلاستیکی را انتخاب کنید. اگر به زیبایی و شفافیت اهمیت زیادی می دهید ، پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید. البته شکننده بودن آنها را درنظر بگیرید. در صورتی که به دنبال یک پارتیشن بادوام و عمری هستید که حریم خصوصی پرسنل را حفظ کند ، بهترین گزینه انتخاب پارتیشن فلزی می باشد.

شکل و اندازه پارتیشن های اداری

حال در ادامه بیان نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری ، به سراغ شکل و اندازه پارتیشن می رویم. پارتیشن های مستطیلی و یا پارتیشن های تیغه ای را می پسندید ؟ تفاوت مهم این پارتیشن ها این است که پارتیشن های تیغه ای بهتر با سایر المان های داخلی محیط کاری متناسب می شوند و حریم خصوصی پرسنل را کاملاً محفوظ نگه می دارند. ارتفاع پارتیشن های تیغه ای کمتر از پارتیشن های مستطیلی است و این مسئله به مذاق برخی از خریداران خوش نمی آید.

رنگ و طرح

برای داشتن جذاب ترین و زیباترین دکوراسیون اداری باید به طرح و رنگ پارتیشن ها توجه ویژه ای کنید. بدین منظور دقت کنید که رنگ پارتیشن با دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. این مورد یکی از مهمترین نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری ، می باشد. طرح های پارتیشن ها بسیار متنوع هستند و شما باید بر اساس دکوراسیون داخلی به انتخاب طرح مناسب اقدام نموده و به عدم شلوغی دکوراسیون خود توجه داشته باشید.

اجرای پارتیشن ادارینصب و نگهداری

اگر بهترین و باکیفیت ترین پارتیشن ها را خریداری کنید ، اما به درستی آنها را نصب نکرده و یا استفاده درستی از آنها نداشته باشید ، سریعتر از چیزی که انتظار دارید با مشکل خرابی آنها مواجه خواهید شد. به یاد داشته باید که تمیز کردن پارتیشن ها باید با استفاده از پاک کننده های مناسب انجام شود.

هماهنگی با دکوراسیون اداری ( از نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری )

پس از بازسازی اداری و طراحی دکوراسیون آن ، باید به این مسئله توجه داشته باشید که پارتیشن ها با دکوراسیون تناسب داشته باشند تا به جذاب تر شدن محیط کاری شما منجر شود. اگر به طور مثال رنگ پارتیشن با رنگ دکوراسیون شما تضاد داشته باشد ، قطعاً ظاهر بدی را ایجاد کرده و بر روحیه پرسنل و ارباب رجوعان ، تأثیر منفی می گذارد.

آیا پارتیشن های شما به ویژگی های کنترل سروصدا نیاز دارند ؟

چندین ویژگی پارتیشن اداری از جمله ارتفاع ، شکل ، جنس و یراق آلات آن بر روی چگونگی عملکرد صدا اثر خواهند گذاشت. در سالن های وسیع این امکان وجود دارد که نویز را با گذر صدا از سطح سخت بهبود داد. پارتیشن های دارای پارچه آکوستیک ، انتخاب مناسبی برای کاهش صدا در سالن های وسیع می باشند. ولی اینگونه نیست که کاملاً عایق صدا باشند.

آیا قابل حمل بودن برای شما مهم است ؟ (یکی از نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری)

چنانچه به هر علت احساس می کنید ممکن است به جابه جایی پارتیشن ها نیاز داشته باشید ، از خرید پارتیشن های فیکس و ثابت خودداری کنید. بدین منظور می توانید به خرید پارتیشن های سقفی اقدام کنید. این پارتیشن ها بر روی سقف نصب می گردند و امکان تقسیم بندی موقت فضای اداری را ایجاد می کنند.

نکته مثبت این پارتیشن ها ، نصب راحت و قابلیت جابه جایی آن است. این پارتیشن ها از کف تا سقف را پوشش می دهند که این ویژگی ، خود از چندین جهت حائز اهمیت است.

انتخاب پارتیشن اداریآیا در فضای اجاره ای کار می کنید ؟

مستأجران همواره در انتخاب تجهیزات محل کار خود دچار تردیدهای زیادی می شوند. توجه به مالک بودن یا مستأجر بودن ، یکی از نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری است. زمانی که به عنوان مستأجر در حال فعالیت در یک محیط اداری هستید برای انتخاب تجهیزات اداری با محدودیت هایی مواجه هستید. در این شرایط فکر خرید پارتیشن های سقفی و ثابت را از سر بیرون کنید.

بهتر است به خرید پارتیشن هایی اقدام کنید که به شیوه آسان تری نصب می گردند. برای مثال پارتیشن هایی که با تعدادی بست و پیچ ساده بر روی دیوار فیکس شوند. با خرید چنین پارتیشن هایی ، جابه جایی برای شما از یک محیط اداری به محیط اداری دیگر دشوار نخواهد بود. با انتخاب درست پارتیشن مناسب مکان موردنظر خود ، از اتلاف هزینه خود جلوگیری کنید.

بودجه شما چقدر است ؟ (از اصلی ترین نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری )

به طور کلی نصب پارتیشن ها از اجرای دیوارهای آجری یا بتنی و … کم هزینه تر و اقتصادی تر است. اما تنوع مدل و نوع پارتیشن ها ، سبب تنوع بالای قیمت ها شده است. بنابراین برخی از پارتیشن های اداری بسیار گران تر و برخی دیگر ارزان تر هستند.

بر اساس بودجه خود به انتخاب پارتیشن مناسب محیط اداری خود اقدام کنید. به این مسئله مهم توجه داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدا و قربانی هزینه ها نکنید و به منظور کاهش هزینه های خود به دنبال خرید پارتیشن های بی کیفیت و ارزان قیمت نباشید. با توجه به تمامی نکات مهم انتخاب پارتیشن اداری ، می توانید خرید خوبی انجام دهید.

مقالات زیر می توانند برای شما مفید باشند:

اتاق سرور و کامپیوتر

اتاق کنترل و مانیتورینگ

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.