کف‌های کاذب کابلور فقط 6 سانتی متر ارتفاع دارند!

کف‌های کاذب کابلور فقط 6 سانتی متر ارتفاع دارند!

کف‌های کاذب کابلور فقط 6 سانتی متر ارتفاع دارند! 800 300 کابلور

کف‌های کاذب کابلور فقط 6 سانتی متر ارتفاع دارند!

مدیریت کابلور، از کف کاذب 6 سانتی متری با ابعاد 60*60 سانتی متر جهت پوشش دهی بالای کابل‌های برق بهره می‌برد. ارتفاع 6 سانتی متری کف کاذب کابلور، کمترین فضا را تا سقف نسبت به سایر مدل‌های موجود، اشغال می‌کند. همراه ما باشید تا با یکی از جدیدترین کف‌های کاذب موجود آشنا شوید.

ابعاد و طراحی کف کاذب کابلور

کف کاذب کابلور متشکل از چهار قطعه اصلی است:

 1) پنل اصلی

 2) پایه اتصال

 3) یک درپوش مرکزی

 4) چهار درپوش جانبی.

در نصب کف کاذب کابلور بالعکس سایر انواع کف کاذب نیازی به پیچ، چسب یا اتصال پایه‌ها به کف اصلی ساختمان نیست. در نتیجه سطح زیرین کف کاذب آسیبی نخواهد دید.

مشخصات پنل کف کاذب کابلور

هر پنل در ابعاد 60*60 سانتی متر ساخته می‌شود و ترکیب پنل همراه با پایه‌ها، ارتفاعی برابر با 6 سانتی‌متر ایجاد می‌کنند. پنل‌ها با فاصله مشخصی از هم قرار می‌گیرند تا کانال‌هایی با عرض 9 سانتی متر در بین آنها ایجاد شود. از این فضا برای سیم کشی و عبور کابل‌ها استفاده خواهد شد. پنل اصلی کف کاذب کابلور متشکل از 16 پنل کوچک است.

در زیر هر پنل اصلی 64 پایه وجود دارد که باعث شده وزن وارده بر پنل به طور مساوی پخش شود و در دراز مدت آسیب نبیند. تعداد زیاد پایه‌های کف کاذب کابلور از امتیازات آن محسوب می‌شود زیرا پنل‌ها را قادر ساخته بیش از 2 تن وزن را تحمل کنند. این پنل‌ها را می‌توان به اندازه‌ای که نیاز است برش داد تا اطراف ستون و دیوارها کامل پوشش داده شود.

تاریخچه کف کاذب

مشخصات درپوش‌های کف کاذب کابلور

کانالی که در بین پنل‌های اصلی ایجاد می‌شود، 9 سانتی متر عرض دارد. از این کانال‌ها برای عبور تجهیزات سازمانی مثل کابل استفاده می‌شود و بر روی آن‌ها درپوش‌هایی فولادی قرار می‌گیرد. از چهار درپوش جانبی و یک درپوش مرکزی به این منظور استفاده می‌شود. لایه‌ای به منظور جلوگیری از اکسید شدن درپوش‌ها و افزایش مقاومت، بر روی آن‌ها کشیده خواهد شد.

برای نصب این درپوش‌ها نیاز به هیچ گونه اتصالی به پنل‌ها نیست و به راحتی نصب و برداشته می‌شوند. زمانی که نیاز به بررسی یا تغییر مسیر کابل کشی باشد، با برداشتن آسان درپوش‌ها می‌توان به تجهیزات زیرین آن دسترسی پیدا کرد. البته این تجهیزات را علاوه بر کانال‌های 9 سانتی ایجاد شده، از طریق فضاهای خالی زیر پنل‌های اصلی هم می‌توان عبور داد.

پایه اتصال کف کاذب کابلور

هر چهار پنل اصلی که کنار هم قرار می‌گیرند، به وسیله پایه اتصال به هم متصل و در جای خود محکم می‌شوند. قابل توجه است که پایه اتصال بدون اتصالات خاصی بر روی کف قرار می‌گیرد و هیچ آسیبی متوجه کف اصلی ساختمان نخواهد شد.

فوم

قبل از اجرای کف کاذب کابلور، کف اصلی ساختمان را به وسیله فومی به ضخامت 2 میلی متر به طور کامل می‌پوشانند. این فوم به عنوان عایق صدا عمل می‌کند و صدای ایجاد شده ناشی از راه رفتن را کاهش می‌دهد. پس از پوشاندن کف اصلی به وسیله فوم، پایه اتصال و سپس پنل‎ها بر روی آن قرار می‌گیرند. البته اگر کف ساختمان قبلاً به وسیله موکت، کاشی وینیل یا پی وی سی پوشانده شده باشد، نیازی به استفاده از فوم نخواهد بود.

اجزا و انواع کفپوش کاذب

جنس کف کاذب کابلور

جنس کف کاذب کابلور از پلی پروپیلن است. پلی پروپیلن به لحاظ ویژگی‌های عالی که دارد دومین پلاستیک پرمصرف دنیاست. از ویژگی‌های پلی پروپیلن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیار سبک است
  • مقاومت دمایی بالایی دارد
  • استحکام خوب
  • بدون بو و غیر سمی است
  • در آب غیر قابل حل است
  • عایق

به این ترتیب کف کاذب کابلور نقش بسیار مؤثری در سبک سازی ساختمان ایفا می‌کند. همچنین به دلیل جنس و طراحی خاص خود، در برابر فشار بسیار مقاوم است. در برابر آتش سوزی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

امکان استفاده مجدد از کف کاذب کابلور

کف کاذب کابلور به دلیل ویژگی‌های خاص خود، امکان نصب مجدد دارد. همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم برای نصب کف کاذب کابلور به پیچ، چسب و هیچ‌گونه اتصال به کف اصلی نیاز نیست. در نتیجه می‌توان به‌آسانی قطعات را از هم جدا کرده و در مکان دیگری نصب کرد. برای نصب کف‌پوش کابلور در مکانی دیگر فقط نیاز به جابه‌جایی قطعات و پرداخت هزینه نصب مجدد است. در این حالت هزینه‌ای برای خرید قطعات جدید پرداخت نخواهید کرد.

روکش کف کاذب کابلور

بر روی کف کاذب کابلور امکان استفاده از روکش وجود دارد. از روش برای پوشاندن کف کاذب استفاده می‌شود. این امر به منظور مستحکم ساختن بیشتر کف و یا ایجاد فضایی زیبا و هماهنگ با محیط انجام می‌گیرد. از موکت، کاشی و سرامیک می‌توان به عنوان روکش بر روی کف کاذب کابلور استفاده کرد. روکشی با ضخامت بیش از 4 میلی متر توصیه خواهد شد. مدیریت کابلور با بهترین برندهای تولید کننده کف‌پوش در همکاری است تا مجموعه وسیعی از طرح و رنگ‌های متنوع جهت انتخاب در دسترس مشتری قرار بگیرد.

مزایای نصب کف کاذب کابلور

کف کاذب کابلور مختص مدیریت کابلور است. در انواع مکان‌های تفریحی، مسکونی، تجاری، اداری و نمایشگاهی می‌توان از کف کاذب کابلور استفاده کرد. اما مزایای آن چیست:

  • توانایی تحمل بیش از 2 تن وزن را دارد.
  • به علت ایجاد کانال‌های 9 سانتی، مسیر خوبی جهت انتقال تأسیسات ساختمانی فراهم می‌کند.
  • در برابر آتش‌سوزی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • با وجود ارتفاع 6 سانتی، پوشش‌دهی بالایی دارد.
  • نصب و اجرای آن بسیار ساده و سریع است.
  • بسیار سبک بوده و در سبک‌سازی ساختمان و جلوگیری از زلزله نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند.
  • در هر مرحله از تولید، کیفیت آن بررسی خواهد شد.
  • قابل شستشو بوده و گردوغبار را به خود جذب نمی‌کند.
  • امکان جداسازی قطعات و نصب آن در مکانی دیگر وجود دارد.
  • به عنوان روکش می‌توان از موکت، سرامیک یا کاشی وینیل استفاده کرد.
  • بیش از 40 کابل از هر کانال عبور خواهد کرد.
  • امکان نصب کف کاذب کابلور توسط مشتری وجود دارد و راهنمای نصب و اجرا در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
  • قبل از شروع پروژه مدت زمان اتمام پروژه و هزینه‌های نهایی توسط تیم تخمین زده می‌شود و اطلاع رسانی خواهد شد.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بررسی کف کاذب کابلور بپردازیم و شما را با مشخصات و مزایای آن آشنا سازیم. اگر تجربه خرید کف کاذب کابلور را دارید می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.