نکات مهم هنگام خرید کف کاذب

نکات مهم هنگام خرید کف کاذب

نکات مهم هنگام خرید کف کاذب 800 300 کابلور

بهتر است مانند هر محصول دیگری، قبل از خرید کف کاذب اطلاعات خود را در رابطه با آن بروز رسانی کنید تا بتوانید خرید مناسب تری داشته باشید. امروزه مدل ها و برندهای متنوعی از کف کاذب در بازار موجود است که هر کدام خصوصیات و کارایی منحصر به خود را دارند. در این مقاله به نکاتی پرداخته ایم که دانستن آن ها در زمان خرید کف کاذب به انتخاب گزینه ی مناسب شما کمک می کند. همچنین در صورت تمایل می توانید قبل از خرید با تیم پشتیبانی شرکت کابلور در تماس باشید و سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. با ما همراه باشيد تا در ادامه به بررسي نكاتي كه هنگام خريد بايد به آن توجه نمود، بپردازيم.

آگاهی از نیاز خود

اولین گام پیش از خرید، بررسی دلایلتان از خرید و نصب کف کاذب می باشد، به اصطلاح باید هدف کاربری خود را مشخص کنید. باید در نظر داشته باشید که کف کاذب را برای استفاده در فضای باز خریداری می کنید یا فضای بسته و یا اینکه قصد دارید آن را در رستوران نصب کنید یا سرور روم؟ خصوصیات کف کاذب بسته به فضایی که انتخاب می کنید اولویت بندی می شود. مثلا یکی از خصوصیات حائز اهمیت هنگام خرید کف کاذب برای استفاده در سرور روم، آنتی استاتیک بودن آن است تا ظاهر زیبای آن.

کیفیت کفپوش کاذب

کیفیت در انتخاب هر محصولی حرف اول را می زند که کف کاذب نیز از این قاعده مستثنا نیست. لازم به ذکر است که کیفیت فوق العاده ی کف کاذب کابلور موجب طول عمر و کارایی بسیار بالای آن شده است.

کیفیت کفپوش کاذب

قیمت کفپوش کاذب

یکی دیگر از گزینه هایی که هنگام خرید هر محصولی همیشه مورد توجه قرار می گیرد، قیمت آن می باشد. مهم  این است که کف کاذبی که قصد خرید آن را دارید در کنار کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. می توانید با کمک کارشناسان ما، با توجه به بودجه ی ذهنیتان، مناسب ترین کف کاذب را خریداری نمایید.

حجم تاسیسات

از آنجایی که کف های کاذب در ارتفاعات متنوعی تولید می شوند، بهتر است قبل از خرید حجم تاسیسات خود را بررسی کنید تا در زمان خرید راحت تر بتوانید ارتفاع کف کاذب را مشخص کنید و انتخاب مناسب تری داشته باشید.

شرایط محیطی مانند رطوبت و دما

شرایط جوی و محیطی مانند رطوبت و دما تاثیر به سزایی در میزان طول عمر کف های کاذب دارد که در مقاله های قبل به صورت مفصل به آن ها پرداخته ایم. قبل از خرید میزان رطوبت و دمای هوا را بررسی کنید تا هنگام خرید کف کاذبی تهیه نمایید که متریال آن با شرایط محیطی شما سازگار باشد.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.