روکش PVC کف کاذب

روکش PVC کف کاذب

روکش PVC کف کاذب 800 300 کابلور

روکش PVC کف کاذب ، یکی از بهترین انواع روکش های کف کاذب است که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی به همراه دارد.

در انتخاب کف کاذب مناسب مکان موردنظر خود ، باید موارد مختلفی را درنظر داشته باشید که یکی از آنها جنس روکش های آن است. پس از انتخاب نوع کف کاذب ( کف کاذب فولادی ، کف کاذب شیشه ای ، کف کاذب پلیمری ، کف کاذب سرامیکی و … ) ، باید به سایر مشخصات کف کاذب توجه کرد.

یکی از مشخصات کف کاذب ، روکش های آن است. روکش های کف کاذب در جنس مختلفی شامل کف کاذب روکش پی وی سی ، کف کاذب روکش hpl ، کف کاذب روکش پی وی سی آنتی استاتیک و … وجود دارند.

پی وی سی چیست ؟

روکش PVC کف کاذب ، انتخاب بسیاری از خریداران است. پی وی سی ، نوعی پلاستیک با ارزش و باکیفیت است. پی وی سی در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد که یکی از آنها ، صنعت ساختمان است. پی وی سی مخفف کلمه انگلیسی Polyvinyl chloride است. پی وی سی در مواردی جایگزین سیمان ، سفال ، چوب ، چینی ، سرامیک و … می شود. از پی وی سی برای ساخت کف کاذب پلیمری ، کف کاذب آلومینیومی و … استفاده می شود.

مزایای پی وی سی

بی جهت نیست که پی وی سی به صنایع مختلف ورود کرده است. استفاده از پی وی سی مزایای بسیار زیادی دارد و همین مزایا موجب شده است که تولیدکنندگان و سازندگان به استفاده از پی وی سی ، تمایل بسیار زیاد نشان دهند. روکش PVC کف کاذب در مقایسه با سایر روکش های کف کاذب ، مزیت های دیگری دارد. مهمترین مزایای پی وی سی عبارتند از :

  • دوام و ماندگاری پی وی سی ، بسیار بالا است. البته این ویژگی به نفع محیط زیست نیست. اما موجب مقاومت و دوام بالای محصولات ساخته شده با آن می شود. مقاومت بالای پی وی سی سبب شده است که صنایع مختلفی از آن برای تولیدات خود استفاده کنند. کاربرد پی وی سی در کف کاذب به دلیل ویژگی دوام بالای آن است. کف کاذب آلومینیومی با استفاده از پی وی سی ساخته می شود.
  • پی وی سی بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی به هر فرم و شکلی در آمده و تغییر حالت می دهد. با استفاده از دستگاه های مخصوص می توان پی وی سی را تحت حرارت قرار داده و به شکل موردنظر درآورد.
  • پی وی سی در مقایسه با چوب و ام دی اف ، دارای خاصیت ضد حشرات موزی است . روکش PVC کف کاذب به دلیل خاصیت ضد حشرات بودن آن ، از سایر روکش های کف کاذب برتر است.
  • وزن پی وی سی بسیار سبک است. سبکی پی وی سی همواره مورد توجه تولیدکنندگان و سازندگان است.
  • تمیز کردن پی وی سی بسیار آسان است. اگر مقایسه ای میان چوب و فلز و پی وی سی و … از نظر خاصیت تمیزشوندگی داشته باشید ، بهترین گزینه پی وی سی است.
  • پی وی سی در برابر خوردگی کاملاً مقاوم است. بنابراین ثبات و پایداری بسیار خوبی دارد.

روکش پی وی سی کف کاذبمکان های مورد استفاده از روکش PVC کف کاذب

کف کاذب پی وی سی ، یکی از کاربردهای روکش پی وی سی است. پی وی سی به عنوان روکش تایل های آلومینیومی ، تایل های فولادی و … به کار می رود. استفاده از کف کاذب فولادی با روکش پی وی سی و کف کاذب آلومینیومی با روکش پی وی سی ، بسیار متداول است.

از کف کاذب فولادی با روکش پی وی سی در اتاق دیتاسنتر، اتاق سرور ، اتاق کنترل ، اتاق مانیتورینگ و … استفاده می شود. البته این موارد ، تنها بخشی از کاربردهای کف کاذب فولادی با روکش پی وی سی است.

همچنین از کف کاذب آلومینیومی با روکش پی وی سی در اتاق مانیتورینگ ، اتاق کنترل ، اتاق برق ، اتاق مرکز داده ، آموزشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، کتابخانه ها ، هتل ها ، مراکز تجاری  … استفاده می شود.

کاربرد پی وی سی به عنوان روکش کف کاذب

از روکش PVC کف کاذب یا کف کاذب با روکش پی وی سی با اهداف زیر استفاده می شود :

  •  ایجاد فضایی برای چینش منظم برخی از تجهیزات و تأسیسات
  • مقاومت چندین برابری در زمان عبور و مرور
  • ایجاد فضایی ایده آل برای نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • ایجاد تهویه از کف
  • امکان دسترسی مستقیم و راحت به تجهیزات نصب شده در کف
  • نگهداری ایمن و افزایش طول عمر تجهیزات و تأسیسات مختلف

روکش پی وی سیقیمت روکش PVC کف کاذب

قیمت روکش پی وی سی با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ، متفاوت است. برخی از سازندگان این محصول ، از برترین متریال برای ساخت روکش پی وی سی استفاده می کنند و کاملاً طبیعی است که قیمت منطقی برای آن درنظر بگیرند. روکش های پی وی سی که قیمت پایینی دارند ، قاعدتاً نباید کیفیت خوبی داشته باشند.

هزینه انواع کف کاذب با روکش پی وی سی ، با توجه به جنس تایل ها و جنس پایه ها و کیفیت پی وی سی مورد استفاده و سایر عوامل متفاوت است. قیمت ها در سال های اخیر ، افزایش چشمگیری داشته است که با توجه به گرانی ارز و افزایش تورم ، انتظاری به غیر از این هم نمی رود. در زمان خرید روکش PVC کف کاذب ، توجه زیادی به مرغوبیت و کیفیت آن داشته باشید.

نصب پی وی سی روی کف کاذب

نصب پی وی سی روی کف کاذب با در نظر گرفتن نما و جلوه ای که به دکوراسیون داخلی اداری می دهند ، حتماً بایستی توسط نصابان متخصص در این حوزه انجام شود. نصب اصولی روکش بر روی کف کاذب بسیار حائز اهمیت است. حتی اگر کل اجزای کف کاذب از بهترین ها باشند و روکش کف کاذب دارای مرغوبیت بالایی باشد ، اما به درستی نصب نشود ، کیفیت کار پایین خواهد آمد. لذا برای داشتن برترین کف کاذب با بیشترین دوام و کارایی ، به نصب اصولی آن توجه کنید و کلیه مراحل مونتاژ و نصب کف کاذب با روکش پی وی سی را به نصابان واگذار کنید.

مقالات زیر می توانند برای شما مفید باشند:

کف کاذب اتاق سرور و کامپیوتر

بازسازی اداری چیست و چگونه انجام میشود؟

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.