کف کاذب اتاق سرور و کامپیوتر

کف کاذب اتاق سرور و کامپیوتر

کف کاذب اتاق سرور و کامپیوتر 800 300 کابلور

کف کاذب  که گاهی اوقات به عنوان سیستم کفپوش قابل دسترسی نیز شناخته می شود روشی برای بالا بردن ساختار کف اتاق از سطح واقعی آن که اغلب از بتن تشکیل شده است. سیستم کف برجسته از ساختار شبکه ای، پایه ها و کاشی های کف کاذب استفاده می کند و باعث ایجاد شکاف برای عبور تجهیزات الکتریکی و تاسیسات مکانیکی می شود.

پایه ها از شبکه یک سیستم کف کاذب پشتیبانی می کنند و به صورت عمودی زیر شبکه و تایلها قرار می گیرند تا فضای مورد نیاز برای جاسازی تجهیزات الکتریکی و کابل ها را بوجود بیاورند. علاوه بر این، بسته به نیازهای خاص مرکز داده، می‌توانید پایه ها را با استفاده از تجهیزات مکانیکی یا چسب بر روی بستر بچسبانید.

کف کاذب اتاق سرورمزایای سیستم کفپوش کاذب برای اتاق کنترل و مانیتورینگ

سیستم های کف کاذب مزایای مختلفی دارند که باعث می شود شرکت ها آی تی، کنترل و امنیت این مدل را نسبت به سایر گزینه ها انتخاب کنند. به طور کلی کف مرتفع کاذب مرکز داده، کاربری اتاق کنترل و کامپیوتر شما را افزایش می دهد و نگهداری سرورها را برای کارمندان آسان تر می سازد. برخی از مزایای کلیدی که افراد را به استفاده از مدل های کف مرتفع کاذب سوق می دهد عبارتند از:

  • مدیریت کابل ها: از رفع خطرات قطع شدن کابل تا مدیریت منظم و انعطاف پذیر تجهیزات الکتریکی، کف کاذب راه ایده آلی برای مدیریت شبکه های گسترده این تجهیزات هستند که با ایجاد ردیف های مختلف، مدیریت سرورها و تجهیزات را ساده می کنند. علاوه بر این، پنهان کردن تمام سیم‌ها زیر تایلها، به چیدمان مرتب و منظم قفسه‌ها و راهروها منجر می‌شود.
  • ارتقا انعطاف‌پذیری: با استفاده از سیستم کف کاذب شما توانایی پیکربندی مجدد و یا جایگزینی سریع کاشی‌های کف را خواهید داشت. به این معنی که وقتی زمان اضافه کردن یا ارتقاء تجهیزات فرا می‌رسد، می‌توانید با دسترسی کامل به فضای زیر کف کاذب این کار را به راحتی انجام دهید. به این ترتیب سیستم‌های کف مرتفع راهی عالی برای پشتیبانی از مرکز داده شما در زمان حاضر و در تمام ارتقاءهای احتمالی آینده آن است.
  • افزایش راندمان جریان هوا و خنک کنندگی: یکی از مهمترین مزایای سیستم های کف کاذب برای اتاق سرور و کنترل، مدیریت جریان هوا بهینه است. از آنجایی که هوای گرم بالا می‌رود، بسیاری از سیستم‌های خنک‌کننده پایین زن ناکارآمد هستند. در مقابل، کف کاذب، انتقال بهینه هوای خنک از زیر تجهیزات را ممکن می‌سازد.
  • کاهش سطح الکتریسیته ساکن: از آنجایی که سرورها الکتریسیته ایجاد و آن را هدایت می کنند، اتاق های سرور اغلب سطوح بالاتری از الکتریسیته ساکن دارند. شما می توانید ازکف کاذب برای دفع الکتریسیته ساکن استفاده کنید تا از تجهیزات خود به بهترین شکل محافظت نمایید.کاهش پیچیدگی چیدمان: با استفاده از کف کاذب اتاق سرور، شرکت‌ها به راحتی به فضای زیر پا برای مدیریت و نگهداری کابل‌ها و سایر بخش‌های سرور که می‌توانند مانع ایجاد کنند و چیدمان‌های مختلف را چالش برانگیز کنند، دسترسی دارند. کف کاذب، قطعات خارجی را از سر راه بر می دارد تا کارمندان بتوانند با خیال راحت در اتاق‌ها بدون خطر زمین خوردن حرکت کنند.
  • پشتیبانی از سرورهای بزرگتر: اگر در اتاق کنترل دارای سرورها و رک های بزرگ و سنگین هستید می توانید با انتخاب کف کاذب مناسب، بدون کوچکترین نگرانی سیستم و تجهیزات را مدیریت کنید. یکی از بهترین و مدرن ترین گزینه ها در این زمینه کف کاذب پلیمری است که علاوه بر مزایای زیادی که ایجاد می کند می تواند بار تا 2000 کیلیو گرم بر مترمربع را روی سطح خود به راحتی نگه دارد.

ارتقا و نوسازی کف اتاق سرور

اگر به ارتقا و نوسازی کف اتاق سرور خود فکر می کنید، گزینه های زیادی برای سازماندهی و عملکرد بهینه در مقابل شما قرار دارد. با بازسازی کف اتاق سرور، می توانید با استفاده از تکنیک ها و مدلهای جدید، عملکرد آن را بهبود، و بازدهی  کارمندان مشغول در اتاق سرور را افزایش دهد.

افزایش بازدهی و امنیت کارمندان اتاق سرور با استفاده از کف کاذبمعیارهای انتخاب کف کاذب مناسب برای اتاق سرور

هنگام بازسازی کف کاذف اتاق سرور در نظر داشته باشید که گزینه های مختلفی روی میز است که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. مهمترین این گزینه ها عبارتند از:

  1. کف کاذب فولادی: تایلهای فولادی می‌توانند برای ایجاد کف‌های قوی، ایمن و قابل اعتماد برای پشتیبانی از بارهای سنگین‌ مناسب باشند. در مقابل وزن زیاد خود این سازه و ایجاد خط خش به مرور زمان روی سطح آنها از نقاط ضعف کف کاذب فولادی است.
  2. کف کاذب آلومینیومی: دارای وزن کمتری نسبت به کف فولادی هستند اما با توجه به اینکه تایلهای آن مقاومت کمتری در مقابل بارهای سنگین استاتیک و دینامیکی دارند، گزینه مناسبی برای اتاق سرور به حساب نمی آیند. علاوه بر آن معمولا یکی از آپشن هایی که کف کاذب آلومینیومی ارائه می کند، سیستم کف با ارتفاع قابل تنظیم است. این موضوع خود نقطه ضعفی در کف کاذب آلومینیمی ایجاد میکند که در طی زمان باعث لقی، سرو صدا و نیاز به ریگلاژ دوباره ایجاد می کند.
  3. کف کاذب پلیمری: می توان گفت جدیدترین نوع کف کاذب است که با استفاده از پلاستیک فشرده ساخته می شود. بنابراین وزن کمتری را به ساختمان تحمیل می کند و همانطور که پیشتر هم اشاره شد طی آزمایش های استاندارد به راحتی توانایی حفظ بار تا 2 تن بر مترمربع را دارد. ارتفاع کف کاذب پلیمری ثابت است و نیاز به ریگلاژ و سرویس دوره ای ندارد.

علاوه بر انتخاب مناسب ترین متریال، می توانید ویژگی های دیگری را هم در انتخاب کف اتاق سرورخود در نظر بگیرید. یکی از این ویژگی ها ممکن است نصب موکت های ضد الکتریسیته ساکن باشد که می تواند به دفع الکتریسیته ساکن در سراسر اتاق سرور کمک کند. کف کاذب پلیمری کابلور با استفاده از موکت پوشانده می شود. این ویژگی علاوه بر افزودن زیبایی بصری به محیط، در دفع الکتریسیته ساکن هم موثر است و نقص ایجاد خط و خش روی سطح کفپوش کاذب را نیز از بین می برد.

همچنین طرح‌های پانل سوراخ‌دار و رنده ای وجود دارند که در تسهیل جریان هوا – و در نتیجه خنک‌کنندگی – بسیار مفید هستند.

استفاده از کف کاذب برای تهویه هوای بهتر اتاق سروربازسازی اتاق سرور به شما این آزادی را می دهد که امکانات مفیدی را به مجموعه خود اضافه کنید که بازدهی عملکرد سرور و کارمندان را افزایش میدهد.

خدمات تعویض و نصب کف اتاق سرور کابلور

طراحی کف کاذب اتاق سرور و مرکز داده می تواند عملکرد محل کار را مختل یا افزایش دهد. مصالح کف، چیدمان و چارچوب پشتیبان شما، همگی نقش مهمی در بهره وری و کارایی تاسیسات شما دارند. سیستم کف کاذب، نسبت به نتیجه  کم هزینه و بادوام است. این سیستم به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی در ایران می باشد.

در کابلور، ما محصولات، خدمات و تخصص را داریم تا به طور کامل نیازهای سازه اتاق سرور و مرکز داده شما را برآورده کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف گسترده راه حل های IT و سیستم کف کاذب اتاق سرور خود، همین امروز با ما تماس بگیرید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.