کفپوش اداری – راهنمای کامل خرید

کفپوش اداری – راهنمای کامل خرید

کفپوش اداری – راهنمای کامل خرید 800 300 کابلور

در عصر جدید می توان گفت تقریبا 90% فعالیت شرکت ها خصوصی، ادارات و سازمان ها با استفاده از کامپیوتر و تجهیزات شبکه و الکترونیکه انجام می شود. این موضوع سبب افزایش نیاز به سیم و کابل کشی در فضای کار می شود که گاهی پیچیدگی آنها علاوه بر دشوار نمودن کار کارشناسان آی تی برای تعمیر و نگهداری از تجهیزات، ممکن است با زیر پا ماندن باعث سقوط کرکانان و یا تجهیزات شرکت و آسیبهای جدی شود.

از طرف دیگر چینش مناسب و منظم تجهیزات، کابل کشی درست و ظاهر زیبا برای هر دفتر کاری مهم است. پس نمی توان روی سیم کشی رو کار یا رها کردن سیم و کابل ها روی زمین حساب کرد.

در چنین شرایطی می توان با استفاده از کف کاذب که مناسب ترین کفپوش اداری است علاوه بر زیبایی محیط، سیم و کابلهای را به سادگی مدیریت کرد واز آسیب به تجهیزات جلوگیری نمود.

انواع کف پوش اداری

انواع مختلفی از کف کاذب وجود دارد که می توان از آنها برای دفاتر کار استفاده کرد :

کف کاذب آلومینیومی

کف کاذب آلومینیومی یکی از پرطرفدارترین کفپوش اداری در ایران است که برای مصارف صنعتی و تجاری استفاده می شود. کف کاذب آلومینیومی می تواند دارای ارتفاع قابل تنظیم باشد و هزینه خرید و نصب آن نسبت به سایر کف های کاذب بیشتر است.

معمولا از ونیل یا HPL برای پوشش سطح آن استفاده می شود.

نصب کف کاذب آلومینیومیبرای اطلاعات کاملتر مقاله “کف کاذب آلومینیومی” را مطالعه بفرمایید.

کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی هم یکی از رایج ترین انواع کفپوش اداری در دو دهه گذشته است. این نوع کفپوش اداری دوام بالایی دارد و نصب و نگهداری آن آسان است. کف کاذب

های فولادی می توانند مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر خوردگی و مناسب برای هر محیط اداری باشند. کف کاذب فولادی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است اما نقاط ضعف خود را هم دار. نصب کف کاذب فولادی سخت تر است و جابه جای کردن آن از یک دفتر کار به دفتر کار دیگر در صورت نیاز به جا به جایی مقرون به صرفه نخواد بود.

معمولا از ونیل یا HPL برای پوشش سطح آن استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر مقاله “کف کاذب فولادی” را مطالعه بفرمایید.

کف کاذب پلیمری

کف کاذب پلیمری در حال حاضر یکی از مدرن ترین کفپوشهای اداری است. کف کاذب پلیمری مزایای زیادی ایجاد می کند. نصب آن آسان است و در صورت جا به جایی به سادگی می تواند آنها را به دفتر کار جدید منتقل نمود.

همچنین می توان از پوشش ونیل یا موکت برای پوشاندن سطح آن استفاده نمود. اگر موکت انتخاب شما به عنوان کفپوش اداری باشد، علاوه بر حفظ نظم، ظاهری لوکس به محیط کار خود خواهید بخشید.

عوامل موثر بر قیمت کف کاذببرای اطلاعات دقیقتر در این باره پیشنهاد می کنیم صفحه “کف کاذب پلیمری” و برای انتخاب موکت مناسب با رنگ ها و طرح های مختلف اینجا کلیک نمایید.

موکت کف کاذبچگونه کفپوش اداری انتخاب کنیم؟

اولین قدم در انتخاب یک کف پوش اداری، در نظر گرفتن اندازه اتاق و تعداد افرادی است که از آن استفاده خواهند کرد. اگر فضای باز بزرگی دارید که باید به دفاتر کوچکتر تقسیم شود، لازم است نیاز به پارتیشن بندی را نیز در نظر بگیرید.

قدم دوم در انتخاب کفپوش اداری برای دفتر جدید خود، در نظر گرفتن بودجه قابل تخصیص است. برخی از کف پوش ها به دلیل ویژگی ها و مواد مورد استفاده در تولید (به عنوان مثال: فولاد ضد زنگ و آلومینیوم و ارتفاع قابل تنظیم) گران تر از سایرین هستند.

در نهایت، به این فکر کنید که چه انتظاراتی از کفپوش اداری خود دارید؟ آیا مشتریان به محیط کار شما رفت و آمد دارند؟ آیا نیاز هست از موکت به عنوان روکش استفاده کنید و یا ونیل کافی است؟ آیا نیاز به عایق بودن صدا دارید؟ نیاز به تغییر ارتفاع کف کاذب دارید؟ با توجه به شرایط آب و هوایی و رطوبت محدودیت در انتخاب جنس کف کاذب دارید؟ سوالاتی از این قبیلمی تواند شما را در انتخاب درست یاری نماید.

شرکت کابلور اولین تولید کنند کف کاذب پلیمری در ایران است که توانسته با شرکت های بزرگی همکاری خود را آغاز و رضایت ایشان را جلب نماید. علاوه برآن می تواند انتظار خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان قبل از خرید را از ما انتظار داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با متخصصان ما لطفا با شماره تلفن 02188611025 تماس بگیرید.

 

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.