معرفی چند شرکت در حوزه معماری و بررسی فعالیت آن‌ها

معرفی چند شرکت در حوزه معماری و بررسی فعالیت آن‌ها

معرفی چند شرکت در حوزه معماری و بررسی فعالیت آن‌ها 800 300 کابلور

معماری داخلی مجموعه دانش، فن و هنری است که با عناصر متعلقه و مرتبطش از قبیل فرم، محتوا، رنگ و بافت، سعی در بهینه‌سازی فضاها، ایجاد زیبایی بصری و دست یابی به کارکرد مناسب محیطی دارد. در همین راستا نقش نمایشگاه‌ها برای ایجاد فرصت‌های ابراز توانمندی، بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه سازی بسیار حائز اهمیت است. نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن(MIDEX) یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمائی‌ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در کشور است. برگزاری این نمایشگاه نماد بارزی از پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و نوآوری‌های متخصصان داخلی کشور است. سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون به عنوان حلقه واسط برای ایجاد تعامل و همکاری میان تولید کنندگان و صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش بنیان، متخصصان و مشتریان در فضایی حرفه‌ای منجر به خلق ارزش در اکوسیستم کارآفرینی کشور خواهد شد. نمونه‌ای از فعالین این حوزه که در سیزدهمین نمایشگاه MIDEX حضور داشته‌اند را در ادامه معرفی و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

هلدینگ آذران دومان سهند فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ با شعار حق همیشه با مشتری است در زمینه تهیه و تولید مواد مصرفی کارخانجـات شیمیـایی و سلولزی آغاز کرد و هـدف اصلی آن تامیـن مـواد اولیه تولیـد کنندگان محصولات پی وی سی و سایر کارخانجات هم ردیـف و وابسته می‌باشد و بـا تهیه و توزیـع مرغوب‌ترین مواد اولیه داخل و خـارج از کشور توانستـه نیاز آنان را تــامین نماید. در سال 1396 با توجه به نیاز بازار به تایل۶۰ *۶۰ pvc باکیفیت، اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده و با توسعه خدمات و محصولات خود، واحد شیمیایی جهت تولید انواع چسب و تینر و لاک‌های یووی و نیز بخش تولید روکش‌های هات استمپ راه اندازی کرده است. هلدینگ آذران دومان سهند از سه مجموعه شیمیایی سهند، سقف کاذب نوین پلاست، روکش آذران فویل متشکل شده است. واحد تولید سقف کاذب نوین پلاست مجموعه‌ای از این کارخانه که برای تولید پانل‌های ساختمانی و سقف کاذب ۶۰ *۶۰ با برند نوین پلاست اختصاص یافته و با تمام قدرت درحال تولید محصولات مرغوب و باکیفیت است. یکی از زیر مجموعه‌های شیمیایی این کارخانه که مختص تولید انواع روکش‌های هات استمپ بوده و محصولی کاربردی برای استفاده کارخانجات دیوار پوش و سقف کاذب است، به نام برند آذران فویل به بهره برداری رسید.

واحد تولید سقف کاذب نوین پلاست: ســـقف‌های کـاذب پـی وی سی با تــوجه به مزایای خود، از جایگاه خاصی در صنعت ساختمان برخوردار می‌باشند. محصولات این هلدینگ با برند نوین پلاست تولید می‌شود. مـــحصــولات نـــوین پــلاســت در ســقف‌هــای کــاذب در دو نـــوع پـانــل پـــی وی ســــی و تایل‌های ۶۰ * ۶۰ می‌باشد. برند نوین پلاست به جهت کیفیت بالا نامی آشنا در کشورهای همسایه می‌باشد.

واحد شیمیایی سهند: آذران دومان سهند با تکیه بر دانش و تجربیات مهندسین خود و با تجربه چندین ساله در شناخت دقیــق مواد اولیه شیمیایی، چسب‌های صنعتی، لاک‌هـای یو وی مصارف عمومی و رزین‌های مصرفی در صنایع یو وی، انواع تینرها و سیلر و کیلر پلی اورتانی و هم چنین برای اولین بار در ایران مرکب مخصوص هات استمپ و رنگدانه‌های چند منظوره توسط آزمـایشگاه‌های مجهز و بـا استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ماشیـن آلات پیشرفته و بهره گیری و استقرار نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای ایزو ۲۰۰۰:۹۰۰۰ و منطبق با استانداردهای ملی ایران، محصولات خود را با بهترین کیفیت و با توجه به خواست مشتری عرضه می‌نماید. این محصولات با برند سهند در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می‌شوند.

واحد روکش آذران فویل: این واحد تنها واحد تولید و چاپ روکش در کشور می‌باشد و نیاز کشور به واردات را رفع کرده است. روکش‌های هات استمپ توسط دستگاه‌‍‌ها و ماشین آلات پیشرفته و در طرح‌های متنوع و با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌شود. این محصول با برند آذران فویل در بازار شناخته می‌شود. 

محصولات

سقف کاذب پی وی سی 60*60 طرح چوب

سقف کاذب پی وی سی 60*60 طرح کتیبه

سقف کاذب پی وی سی 60*60 طرح فانتزی

محصولات شیمیایی مانند تینر، چسب، حلال و …

شرکت کفپوش شهر یاس با نام تجاری شهر یاس در سال 1398 پا به عرصه صنعت، معماری و دکوراسیون داخلی نهاد. شهر یاس، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا با انضمام گروهی از برجسته‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان ایرانی، چرخ تولید و عرضه مستقیم منحصربفردترین محصولات PVC و پلیمری با طراحی مدرن و انحصاری، راه اندازی و هدایت نموده است. زمینه تخصصی این شرکت در راستای تولید و عرضه کفپوش PVC و متریال دکوراسیون داخلی محصولات شرکت می‌باشد که براساس استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می‌شوند. براساس تحقیقات بازار و اذعان مصرف کنندگان نهایی و فعالان حوزه دکوراسیون داخلی، یاس به عنوان یکی از ۱۰ برند ملی برتر در زمینه انواع کفپوش‌ها بر پایه pvc انتخاب گردیده است.

 محصولات

کفپوش PVC و متریال دکوراسیون داخلی

شرکت نوین سیزال صنعت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ همگام با بالاترین کیفیت خدمات در ایران آغاز کرد که اکنون به عنوان نماینده انحصاری محصولات سیزال آلمان در ایران فعالیت دارد. نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر و پویا، نوین سیزال صنعت به عنوان يكی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده موکت‌های اداری، هتلی و مسکونی در ایران و به عنوان یک شركت خصوصی در زمینه واردات و ارائه خدمات طراحی موکت در يك تراز پیشرو و دانش بنیان مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت در سال ١٣٩٧ با تأسيس واحد نمايندگی و هدف‌گذاري‌های انگيزشی فروش و حضور در جشنواره‌های متعدد بيش از پيش مرزهای خود را گسترش داد و هم اکنون در تمامی نقاط کشور نماينده فروش فعال دارد. سپس در سال ٩٨ اقدام به توليد پادری‌های آلومینیومی و غير آلومينيومی جهت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و رطوبت در مراکز تجاری و ساختمان‌ها تحت نام تجاری پامیس نمود.

محصولات

موکت مسکونی سیزال: موکت مسکونی و خانگی سیزال از نظر لطافت الیاف و تراکم بافت تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد. تراکم بالای الیاف لطیف درموکت علاوه بر ایجاد احساس آرامش باعث سهولت در نظافت و نگهداری این محصول می‌گردد.

موکت اداری سیزال: موکت‌های اداری سیزال در برابر تردد بالا مقاوم و سازگار هستند و از نظر رنگ، طرح و ابعاد نیز دارای تنوع بالایی می‌باشند. با انتخاب رنگ و مدل‌های درستنسبت به فضای مورد نظر می‌توان ترکیب‌های مدرنی را ایجاد کرد. این نوع ترکیب‌ها، آشفتگی را از فضا خواهد گرفت و جسارت طراحی را به ذهن بیننده القا می‌نماید. این موکت‌ها در دو نوع موکت رول و موکت تایل بصورت مربع، مستطیل و شش ضلعی در طرح‌های متنوع عرضه می‌گردند.

موکت هتلی سیزال: لازمه انتخاب موکت هتلی، حصول اطمینان از کیفیت و استاندارد‌های لازم است. ارائه کامل خدمات طراحی موکت تا کمک به تصمیم گیری در مورد عناصر فنی و نحوه اجرا توسط تیم طراحی مجرب سیزال با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌پذیرد. این خدمت توسط شرکت نوین سیزال صنعت برای کمک به مجموعه‌هایی که به دنبال خلق فضایی خاص و یکپارچه هستند ایجاد شده است. امکان طراحی موکت توسط شرکت سیزال به دو روش تافتینگ و بافته شده با الیاف پشم و پلی آمید تولید و ارائه می‌شود.

چمن مصنوعی سیزال: چمن‌های مصنوعیسیزال جهت پوشش کف فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از محصولات آزمایش‌های خاصی از نظیر مقاومت در برابر نور مستقیم آفتاب، رطوبت و سایش را جهت کسب استانداردهای سیزال می‌گذرانند. مزایای چمن مصنوعی به وضوح بیشتر از هزینه اولیه آن است، زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نگهداری آن می‌شود و همچنین با کاهش مصرف آب و مواد شیمیایی به بهبود شیوه زندگی خود و همچنین تأثیر آن بر محیط زیست کمک کند.

لوازم جانبی موکت: لوازم و محصولات جانبی موکت سیزال شامل آندرلی، پروفیل‌ها، طلق زیر صندلی، لکه‌بر و دستگاه شستشوی موکت

کفپوش پامیس: جلوگیری از ورود آلودگی به ساختمان و دارای سیستم نظافتی سه‌گانه

 شرکت دیوار پوش شرق به عنوان اولین تولید کننده سازه‌های PVC در شرق ایران برای نظر و سلائق هم میهنان خویش ارزش قائل شده و در راستای اهمیت به خواسته مشتریان خود موفق به کسب استانداردهای بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 از BRS انگلستان و گسترش عملکرد کیفیت QFD شده است. شرکت دیوارپوش شرق دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن کشور و همچنین موفق به کسب پروانه محیط زیست گردیده است. مدیران این مجموعه همواره سعی بر این دارند که محصولی با کیفیت و طرح مطابق با خواسته‌های مشتریان خود به بازار ارائه دهند.

اولین تولیدکننده ورق ماربل شیت شرق کشور

تولیدکننده کفپوش pvc

تولیدکننده دیوارپوشpvc و ابزارآلات

محصولات

کفپوش PVC: در پروژه‌های ساختمانی بحث سرعت، کیفیت، زیبایی و استحکام مهمترین فاکتورهای متمایز کننده یک کفپوش می‌باشد. عایق حرارت، مقاومت در برابر ضربه و ظاهر بسیار طبیعی بخشی از ویژگی‌های کفپوش دیوارپوش شرق می‌باشد.

دیوارپوش PVC: شرکت دیوارپوش شرق مفتخر به تولید انواع دیوارپوش روکشدار، چاپی، هات استامپ و ضد ضربه به دو صورت شیاردار و بدون شیار و در دو نوع معمولی و درجه یک در بیش از 60 طرح و رنگ متنوع می‌باشد. قابلیت شستشو، عایق حرارت، عایق صوت، غیرقابل اشتعال، ضد حشره و قیمت مناسب برخی از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

ورق ماربل شیت: ماربل شیت ورق‌های pvc طرح سنگ امکان طراحی بسیار زیبا و چشم نواز و با شکوه با نمای سنگ برای بخش‌های مختلف ساختمان بدون ایجاد تخریب، با قابلیت نصب آسان در کوتاهترین زمان دارد. ماربل شیت با استفاده از متریال pvc که از نظر قیمتی بسیار پایین و به صرفه هست و با روکش‌هایی همچون سنگ طبیعی تولید می‌شود. این ورق‌ها در مکان‌هایی مانند ساختمان‌های آموزشی، درمانی و پزشکی، مکان‌های ورزشی، دفاتر اداری، دکورهای مغازه، ساختمان‌های مسکونی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، راه پله و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت رامادر در اواخر سال 80 برای اولین بار در ایران سرویسی را به منظور تسهیل ورود تولیدکنندگان ایرانی به بازار جهانی فراهم کرد. بدین منظور این شرکت با شعار «فروش آغاز یک تعهد است» خدمات و ابزارهای مورد نیاز برای معرفی محصولات شیشه شامل مواردی چون درب اتوماتیک، کرکره برقی، شیشه بالکن، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، نرده استیل، حفاظ بانکی، شیشه دودبند و… در سطح کشور را در اختیار تامین کنندگان قرار می‌دهد و به کشف خریداران عمده می‌پردازد که با شروع فعالیت خود به سرعت توانست مورد توجه تولیدکنندگان و نهادهای دولتی و سازمان‌ها قرار بگیرد. مجموعه رامادر یکی از نام آشناترین برندهای ایرانی در زمینه صنعت شیشه است. این مجموعه با سال‌ها دانش و کسب تجارب ارزشمند در این زمینه یکی از موفق ترین برندهای ایرانی حال حاضر است. مجموعه رامادر با در نظر گرفتن تمامی نیازهای مشتریان و مطالعه دقیق خواسته‌های آن‌ها، تلاش کرده است تا با ارائه محصولاتی با کیفیت، زیبا و ایمن پاسخی شایسته به مشتریان خود بدهد.

ارائه خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن گارانتی اصولی بی قید و شرط برای تمامی محصولات از دیگر عوامل موفقیت شرکت رامادر می‌باشد. شرکت رامادر دارای:

  • 15 گروه نصب و 6 گروه قوی خدمات پس از فروش
  • تحویل، نصب و اجرای تمامی سفارشات شما در عرض کمتر از 24 ساعت
  • ارائه گارانتی بی‌قید و شرط برای تمامی محصولات
  • پاسخگویی 24 ساعته به کلیه سوالات و درخواست‌های شما
  • ارسال سریع مجرب‌ترین تکنسین‌ها در مواقع ضروری به محل مورد نظر شما
  • حمل ایمن محصولات از کارخانه به محل مورد نظر شما در سریع‌ترین زمان

گلدیس کاشی در راستای توسعه روش‌های نوین کسب و کار و همگام با تغییرات کارآمد فناوری اطلاعات مفتخر است تا با ارائه محصولات کاشی و سرامیک متنوع از حیث کیفیت، قیمت، طرح، سایز و روش خرید آسان و سریع این محصولات، به عنوان یکی از تامین کنندگان کاشی و سرامیک قدرت انتخاب طیف وسیعی از محصولات را در کمترین زمان ممکن فراهم آورد. گـلدیس کـاشی در سـال 1381 با هـدف ارتقاء کـیفیت محصولات و افزایش سهولت در تامین نیاز مشتریان در شهر یزد در محیطی به وسعت 4500 مترمربع تاسیس شد. با گـذشت کمتر از سـه سـال از تاسیس گلدیس کاشی طیف گسترده‌ای از محصولات تولید شدند که نه تنها با استانداردهای اروپایی مطابقت داشتند بلکه شیوه‌های کنترل کیفیت تا حد زیادی فراتر از این استاندارد نیز بودند. گلدیس کاشی برای تضمین کـیفیت بالای این محصولات همواره از بـهترین طرح‌ها، فـرآیندهای تـولیدی و مـاشین‌آلات پیشرفته استفاده می‌کند. نقطه قـوت مـنحصر به‌ فـرد این شرکت در صـنعت سـرامیک ایجاد شبکـه توزیعی است که این امکان را فراهم آورده تا فـاصله میان خود به عنوان تولید کننده و فروشندگان را کم کرده و به لحاظ زمان توانسته میزان بالای رضایت‌مندی مشتریان را فراهم آورد.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.