عوامل موثر در طول عمر کفپوش های کف کاذب

عوامل موثر در طول عمر کفپوش های کف کاذب

عوامل موثر در طول عمر کفپوش های کف کاذب 800 300 کابلور

کفپوش روکشی است که بر روی کف کاذب نصب می شود و وظیفه ی آن علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط حفظ و نگهداری کف کاذب می باشد. بر کسی پوشیده نیست که عوامل متعددی در ماندگاری یا عدم ماندگاری کفپوش های کف کاذب موثرند و هر کفپوشی مناسب نصب بر روی هر کف کاذبی نیست. در ادامه به بررسی عوامل موثر در طول عمر کفپوش هاي كف كاذب می پردازیم. بهتر است قبل از خرید کفپوش، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

انواع کف پوش کف کاذب

شما از پوشش های مختلفی می توانید به عنوان کف پوش کف کاذب استفاده کنی که انتخاب هر مورد بستگی به کاربری محیط، جنس کف کاذب، اهمیت زیبایی دکوراسیون داخلی و غیره دارد.

مهم ترین انواع پوشش کف کاذب عبارتند از:

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب کفپوش مناسب برای کف کاذب این است که زیبایی دکوراسیون داخلی چقدر برای شما اهمیت داشته باشد. به عنوان مثال برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری موکت بهترین گزینه است در حال که برای پوشش کف کاذب در اتاق سرور مواردی مانند وینیل و PVC بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

عوامل موثر بر کفپوش کف کاذب

کفپوش بعنوان رویی ترین سطح کف کاذب تحت تاثیر عواملی همچون حرکت نفرات، عبور گاری های چرخدار، جابجایی تجهیزات، حرکت صندلی های چرخدار، قرارگیری میز،صندلی و تجهیزات سبک و…، نظافت های روزانه به همراه تی شو های مرطوب و خیس، مواد ضد عفونی کننده و شوینده های اسیدی، تغییر دمای محیط، تفاوت دمای زیر کف کاذب و روی کف کاذب و…  قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا به بررسی هر مورد بپردازیم.

حرکت نفرات، جابجایی تجهیزات و حرکت صندلی های چرخدار

بدیهی است که کفپوش تحت تاثیر حرکت، طي زمان فرسوده مي شود و هرچه ميزان جا به جايي افراد و وسايل بيشتر باشد، سريعتر اين اتفاق مي افتد، در نتيجه بهتر است هنگام خريد به ميزان تردد محيط توجه داشته باشيد.

قرارگیری میز،صندلی و تجهیزات سبک

عامل موثر ديگر در فرسايش كفپوش، باري است كه به آن وارد  مي شود و به مرور زمان موجب آن مي شود. پس بهتر است هنگام خريد تعداد وسايل و تجهيزات را در نظر بگيريد.

عوامل موثر در طول عمر کفپوش های کف کاذب

نظافت های روزانه به همراه تی شو های مرطوب و خیس

 بطور كلي مواد بسياري در مجاورت رطوبت فرسوده مي شوند كه كفپوش ها نيز از اين مورد مستثنا نیستند. با توجه به ميزان نياز به نظافت روزانه ي محيط، كفپوش خود را خريداري كنيد.

تاثیر مواد ضد عفونی کننده و شوینده های اسیدی بر طول عمر کفپوش

 شوينده ها و ضد عفوني كننده ها نيز مي توانند جز دسته ي اصلي مواردي باشند كه موجب كاهش طول عمر كفپوش ها شوند. بهتر است هنگام نظافت از شوينده هايي استفاده كنيد كه با كفپوش شما سازگاري دارند.

اثر تغییر دمای محیط بر طول عمر کفپوش

 بر كسي پوشيده نيست كه تغيير دما موجب انبساط و انقباض هر متريالي مي شود و انبساط و انقباض نيز در گذر زمان موجب از بين رفتن آن مي شود. اگر آب و هواي محل زندگي شما بسيار گرم يا سرد مي شود بهتر است از كفپوشي استفاده كنيد كه مقاومت بالايي در برابر تغيير دما داشته باشد.

تفاوت دمای زیر کف کاذب و روی کف کاذب

تفاوت دما ميان زير و روي كف كاذب يكي ديگر از عوامل  موثر در تخريب كفپوش ها مي باشد. تفاوت دما موجب تغيير سايز مي شود و همين موضوع آسيب هايي نظير افزايش يا كاهش سايز يا ايجاد ترك به وسايل وارد مي كند .

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.