چرا کف کاذب کابلور را انتخاب کنیم؟

چرا کف کاذب کابلور را انتخاب کنیم؟

چرا کف کاذب کابلور را انتخاب کنیم؟ 800 300 کابلور

برای پاسخ به این سوال كه چرا بايد كف كاذب كابلور را انتخاب كنيم ابتدا باید به سوال اصلی تری پاسخ بدهیم. چرا کف کاذب تهیه کنیم؟

کف کاذب یا کف قابل دسترسی روشی است که به کمک آن محلی برای پنهان کردن کابل ها و شبکه بندی آنها در فضایی که تعداد زیادی کابل وجود دارد، تعبیه می شود. کف کاذب با اختصاص دادن ارتفاعی مشخص از زمین، این فضا را برای شبکه بندی کابل ها ایجاد می کند. هدف استفاده از کف کاذب، ایجاد ایمنی برای رفت و آمد افراد، نظم در شبکه بندی تاسیسات برقی و آراستگی محیط است.

چرا کف کاذب کابلور را انتخاب کنیم؟

انواع کف کاذب

کف کاذب دو نوع دارد. نسل اول ( نوع سنتی ) و نسل دوم ( نوع مدیریتی ) که کف های کاذب کابلور هم در این دسته قرار می گیرند. درباره تفاوت انواع این کف های کاذب در پست های پیشین توضیح داده ایم.

کف کاذب مدیریتی کابلور

خصوصیت ویژه ی کف های مدیریتی کابلور، راحتی نصب و اجرای کف کاذب و همچنین دسترسی سریع و آسان به کابل های شبکه بندی شده است. کف های کاذب کابلور، از به روز ترین و پیشرفته ترین نوع کف های کاذب هستند. به طوری که با اشغال کمترین فضای عمودی – فقط 6 سانتی متر – کانالی به عرض 9 سانتی متر برای مدیریت کابل ها ایجاد می کنند.

کف کاذب چیست ؟

کابلور در تمام مراحل پروژه همراه شماست؛

  1. در ابتدای پروژه با سیستم شبیه سازی، نقشه ی روش نصب کف کاذب برای فضای مشتری، طراحی و آماده می شود.
  2. قبل از اجرای پروژه، تجزیه و تحلیل دقیقی از میزان هزینه ها و حجم کاری، زمان پایان پروژه بر اساس نیاز مشتری مشخص و برنامه ریزی می شود.
  3. مدیر اجرایی پروژه، در تمام مراحل پروژه حاضر و فعال است.
  4. همچنین در صورت تمایل، امکان نصب و اجرای کف کاذب کابلور توسط کاربر هم وجود دارد. در این صورت، راهنمای نصب و اجرا در اختیار شما قرار می گیرد.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.