دکوراسیون مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

دکوراسیون مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

دکوراسیون مدرن چه ویژگی هایی دارد؟ 800 300 کابلور

از قرن 20 ام روند تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، افراد دائما در معرض انبوهی از داده ها، اتفاقات و آشفتگی ها هستند. این مشغولیت های دنیای مدرن تا حدی آرامش را از ما گرفته بود و این، نشان دهنده نیاز ما به ایجاد فضایی بود که در آن بیشتر احساس آرامش کنیم. به همین دلیل بعد از سبک های خانه های پر زرق و برق، افراد به سمت دکوراسیون ساده تر روی آوردند. از ابتدای قرن بیستم میلادی، سبک نو ظهور مدرن یا مدرنیسم پدیدار شد و تا بحال یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون در خانه، ادارات و هر فضای دیگری است.

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم شروع شد و در قرن بیستم به اوج خود رسید. مهم ترین ویژگی این سبک از طراحی، استفاد ه از المان های ساده و با الگو های ساده است.

ویژگی های دکوراسیون مدرن

استفاده از رنگ های خنثی

یکی از اصول دکوراسیون مدرن، همانطور که گفته شد، سادگی است. وجود رنگ های تند و تیز (یا اصطلاحاً شارپ) اصل این سادگی را به هم می ریزد. به همین دلیل غالب رنگ های مورد استفاده در این دکوراسیون طیف رنگ های خنثی هستند.

رنگ های خنثی چه رنگ هایی هستند؟

رنگ هایی که اثر گذاری کمتری بر نگاه داشته باشند، به رراحتی با رنگ های مختلف هماهنگ شوند رنگ های خنثی هستند. طیف رنگ های کرم و طوسی رنگ های خنثی به حساب می آیند.

دیوار های بدون کاغذ دیواری

یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون مدرن، عدم به‌کارگیری طرح های شلوغ روی دیوار هاست. این سبک از کاغذ دیواری و نقاشی پیش از مدرنیسم بسیار محبوب بودند و حتی در بعضی دکوراسیون ها نشانه ی تجمل و ثروت بودند اما در دکوراسیون مدرن، حتی در گران‌ترین انواع دکوراسیون، دیوار ها غالبا در رنگ هایی ساده و دور از تجمل هستند.

دکوراسیون داخلی مدرنسقف بندی در دکوراسیون داخلی مدرن

یکی دیگر از اصول طراحی یک دکوراسیون مدرن، طراحی بلند سقف هاست. گفته می شود با روند افزایشی جمعیت در شهر ها، رفته رفته ابعاد خانه های مدرن کوچکتر می شود. به‌کارگیری سقف بلند در چنین دکوراسیونی احساس بزرگی به فضا می دهد. بسیاری از طراحان معتقند وجود سقف بلند، آرامش بیشتری در افراد ایجاد می کنند.

وجود اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی مدرن

اشکال هندسی مورد استفاده در دکوراسیون مدرن نیز سبک خاص خود را دارند. معمولا در این طراحی، اشکال هندسی ساده مانند مربع، لوزی و مستطیل استفاده می شود. همچنین به‌کارگیری خطوط منحنی بسیار محتاطانه و به صورت محدود، با ضخامت بسیار کم و با خطوط مستقیم انجام می شود.

مواد و مصالح طبیعی

استفاده از متریال یا مصالح طبیعی مثل چوب یا فلزات در کنار سادگی این دکوراسیون بسیار جذاب است. میزان بکار گیری چنین مصالحی هم حد تعیین شده دارد. این متریال معمولا بدون نقش و نگار در وسایل محیط بکار گرفته می شوند.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.