کاربرد کف کاذب در فضاهای نمایشگاه

کاربرد کف کاذب در فضاهای نمایشگاه

کاربرد کف کاذب در فضاهای نمایشگاه 800 300 کابلور

کاربرد کف کاذب در فضاهای نمایشگاه

کف کاذب کاربردی فراتر از پنهان‌سازی و دسترسی آسان به تأسیسات ساختمانی و یا حفظ ایمنی بیشتر، پیدا کرده است. قابلیت‌ها و کاربردهای زیاد این نوع کف، محبوبیت آن را روزبه‌روز افزایش می‌دهد.

 ساخت کف کاذب در فضاهای نمایشگاهی بسیار رایج و پرطرف‌دار است و نتایج بهتری را برای برگزارکنندگان یا صاحبان کسب‌وکارها، به همراه دارد.

باتوجه‌به اهمیت این موضوع و فراگیری استفاده از کف‌های کاذب در نمایشگاه‌های مختلف، قصد داریم در ارتباط با فواید و کاربرد کف کاذب در نمایشگاه، اطلاعات جامعی را بیان کنیم.

اجرای سریع

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کف کاذب، اجرا و نصب سریع آن نسبت به سایر روش‌های کف‌سازی است. این مشخصه برای یک نمایشگاه بسیار مفید و کاربردی خواهد بود زیرا در برگزاری نمایشگاه با وجود کارهای زیادی که باید سروقت انجام شوند، مسئله زمان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 مقایسه روش‌های قدیمی کف‌سازی با روش‌های جدید، نشان می‌دهد که به‌کارگیری کف کاذب سرعت روند کار را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. دلیل اجرای سریع کف‌های کاذب، مهیا بودن تمام تجهیزات لازم و قرارگیری سریع آن‌ها در کنار هم بدون نیاز به مصالح ساختمانی و یا حتی پیچ است.

درصورتی‌که از نصاب‌های حرفه‌ای برای کف‌سازی کاذب استفاده شود، روزانه حدود 80 مترمربع از سطح درخواستی نمایشگاه که شامل غرفه، سالن یا محیط‌های بیرون نمایشگاه است، پوشانده می‌شود.

پنهان سازی تاسیسات ساختمانی با استفاده از کف کاذب

کف‌سازی یکدست و هموار

برگزاری یک نمایشگاه بی‌نقص که بازدیدکنندگان را به وجد آورد، نیازمند توجه به ریزترین نکات و رفع تمامی نقص‌ها است.

سطحی ناهموار و دارای فراز و نشیب، جلوه نمایشگاه و غرفه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. چنین مشکلی با وجود کف‌های کاذب به وجود نمی‌آید زیرا استفاده از پایه‌های قابل تنظیم، باعث قرارگیری هم سطح و یکسان پنل‌ها کنار هم خواهد شد.

جلوه بهتر برای جذب کاربر و معرفی برند

خود را تصور کنید که وارد یک نمایشگاه شده‌اید و به تماشای غرفه‌ها و فضای داخل می‌پردازید، کدام غرفه یا قسمت بیشتر نظر شما را به خود جلب می‌کند و تمایل دارید از آن بازدید کنید؟

بی‌گمان غرفه‌هایی که دکوراسیون زیباتری دارند، جذاب‌تر و کاربرپسند هستند. کف به‌عنوان بخشی مهم از این دکوراسیون، می‌تواند توجهات بیشتری را به سمت غرفه شما جذب کند، به‌ویژه اگر با دیگر بخش‌های غرفه هماهنگ باشد و در انتخاب رنگ، نوع و طرح آن سلیقه به خرج دهید.

مراجعه و بازدید بیشتر از هر غرفه‌ای موجب شده تا بیشتر بتوان خدمات، محصولات، برند یا کسب‌وکار خود را معرفی کرد و فروش و سود بهتری به دست آورد.

نصب تجهیزات و اعمال تغییرات

کف کاذب به علت فاصله‌ای که با کف اصلی دارد، فضای قابل‌دسترسی را برای سیم‌کشی، لوله‌کشی و خدمات گرمایشی و سرمایشی ساختمان فراهم می‌کند. هر زمان که نیاز به بررسی یا اعمال تنظیمات مختلف باشد، می‌توان با برداشتن آسان و سریع پنل‌های کف، تغییرات لازم را انجام داد.

 در نمایشگاه که محلی برای نمایش محصولات و خدمات بوده، این موضوع بسیار کمک‌کننده و مفید است. زیرا می‌توان با عبوردادن کابل و دیگر تجهیزات از زیر کف کاذب، بدون هزینه بالا و صرف زمان زیاد، محصولات خود را به نمایش گذاشت. با این کار نمایشگاه و غرفه، نمای بهتر و به‌دوراز شلوغی پیدا خواهد کرد.

اجرا و نصب سریع کف کاذب

استفاده مجدد

در ساختار کف کاذب از پایه‌های قابل تنظیم، کف‌پوش، رمپ و دیگر لوازمی استفاده می‌شود که به‌آسانی نصب می‌شوند، به‌راحتی نیز از هم جدا شده و مورداستفاده مجدد قرار می‌گیرند.

در سایر روش‌‌های کف‌سازی به‌ویژه کف‌سازی سنتی، نه‌تنها امکان استفاده مجدد از تجهیزات وجود ندارد، بلکه جداسازی و برداشتن کف نیز سخت و زمان بر است. به‌این‌ترتیب برای نمایشگاه‌های مختلف و غرفه سازی، ساخت کف کاذب بسیار به‌صرفه است و می‌توان دفعات بعدی نیز از آن استفاده نمود.

تنوع در جنس و طرح

متناسب با فضای نمایشگاه یا غرفه‌ها می‌توان کف کاذب با رویه و جنس مناسب سفارش داد. انواع کف‌های کاذب با رویه‌ای از جنس چوب طبیعی، MDF، سرامیک، آلومینیوم، فولاد، موکت، شیشه و … به تولید می‌رسند که هرکدام از استحکام، مزایا و قابلیت‌های خاص خود برخوردارند.

 انتخاب جنس کف کاذب به میزان رفت‌وآمد و محصولاتی که به نمایش گذاشته می‌شوند، بستگی دارد. علاوه بر جنس، از میان طرح و رنگ‌های متنوع کف‌های کاذب نیز می‌توان به انتخاب پرداخت و با ابتکار و سلیقه، زیباترین دکوراسیون را خلق کرد.

امکان تنظیم ارتفاع

از سری قابلیت‌های جذاب و فوق‌العاده مهم کف کاذب برای استفاده در فضاهای نمایشگاهی این است که می‌توان ارتفاع کف کاذب از کف اصلی را به طور دلخواه تعیین کرد.

در واقع پایه‌هایی در اندازه‌های مختلف به این منظور ساخته می‌شوند که مشتری باتوجه‌به نیاز و فضا، به انتخاب آن می‌پردازد. اگر غرفه خود را به کمک کف کاذب در سطح بالاتری از کف نمایشگاه قرار دهید بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

این موضوع برای نمایش محصولات نیز ترفندی مؤثر و سودآور خواهد بود. زیرا قرارگیری روی کفی با ارتفاع بیشتر، باعث جلب‌توجه و نظر بازدیدکننده می‌شود.

 کف کاذب کابلور

اجرای حرفه‌ای کف‌پوش کاذب توسط پیمانکاران و تیم اجرایی شرکت کابلور، غرفه‌ای به‌دلخواه شما و نمایشگاهی خیره‌کننده مهیا می‌کند. شرکت کابلور، اقدام به طراحی کف‌پوش‌های خاص خود، با مقاومت بالا و ویژگی‌های عالی کرده است.

امکان قرارگیری رویه‌هایی از جنس کاشی وینیل و سرامیک روی کف‌پوش کابلور، لیست انتخابی بزرگی را برای شما فراهم کرده است.

در اینجا تمامی قطعات بر اساس بالاترین استانداردها تولید می‌شوند و به علت نصب سریع آن‌ها، زمان اتمام پروژه طولانی نخواهد بود.

در فروشگاه کابلور نمونه‌های متنوعی از نصب کف‌پوش کابلور در انواع محیط‌های اداری، تجاری، تفریحی، مسکونی، نمایشگاهی و…وجود دارد.

سخن نهایی

در این مقاله به کاربرد کف کاذب در نمایشگاه پرداختیم که با خصوصیات و ویژگی‌های متنوعی که دارد، جلوه بسیار زیبا و جذابی به نمایشگاه‌ها خواهد داد. اگر در مورد کف کاذب سؤالی دارید؛ از طریق کامنت‌ها با ما به اشتراک بزارید.

کف کاذب نمایشگاه و غرفه ها

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.