بازسازی اداری چیست و چگونه انجام میشود؟

بازسازی اداری چیست و چگونه انجام میشود؟

بازسازی اداری چیست و چگونه انجام میشود؟ 800 300 کابلور

دکوراسیون محیط کار، منظم و مرتب بودن دکور، همینطور زیبای و حس آرامش فضای اطراف تاثیر چشم گیری روی بازدهی کارمندان و میزان علاقه مشتریان به  افزایش همکاری دارد. بسیاری از کارفرمایان به حقیقت این موضوع پی برده اند و در صدد برآمده اند تا با بازسازی ساختمان های اداری نگرش و فکری نو خلق کنند و با بهره گیری از روانشناسی طرح ها، مواد و رنگ ها میزان بازدهی خود را به حد اعلا برسانند. بازسازی اداری موجب می شود تا فضایی کاربردی و مرتب تر در اختیار داشته باشید و بازده کاری خود را افزایش دهید بنابراین توصیه می کنیم به فضای محیط کار و دکوراسیون آن توجه ویژه ای داشته باشید و محیط کار خود را بسته به بودجه و نوع فعالیتی که دارید در بازه های زمانی مشخص بازسازی و تغییر دهید..

بازسازی اداری

فضاهای اداری معمولا فضاهای رسمی هستند که از نظر کارمندان خیلی نمی توان در این فضاها ساکن ماند زیرا این محیط ها خیلی قابل تحمل نیستند اما با یک طراحی و بازسازی زیبا و جذاب می توانید یک محیط رسمی و خشک را به یک محیط جذاب و کاربردی برای مشتری و کارمندان تبدیل کنید.

بازسازی فضاهای اداری نیاز به تزیین و دکور خاصی ندارند و هرگز نباید به فکر خرید متریال زیاد و المان های جاگیر باشید به همین خاطر بازسازی این فضا هم وقت زیادی نمی گیرد و با کمترین هزینه و در کمترین زمان می توانید یک طراحی و بازسازی موثر و متنوع در محیط شرکت و اداره خود داشته باشید.

بازسازی اداری می تواند شامل تغییر در دکوراسیون و پارتیشن بندی، تغییر و به روزرسانی تجهیزات و وسایل دکوراتیو و کاربردی، سرویس و در صورت نیازتعویض تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، رنگ آمیزی دیوار و نصب تابلو و در نظر گرفتن سیستمی جدید برای مرتب سازی تجهیزات و رابط های آنها که عموما سیم و کابل و لوله هستند، باشد.

تغییر دکور دیوار ها

یکی از رایج ترین دلایلی که یک شرکت برای رنگ آمیزی مجدد دفاتر خود دارد، تقویت تصویر برند و رنگ سازمانی خود است. استفاده از رنگ های خاص به حفظ ظاهر تمیز و با طراوت دفتر کمک می کند.

هر چند وقت یکبار باید اداره را رنگ آمیزی کنید؟

شما باید هر 3 تا 4 سال یکبار فضای داخلی کسب و کار خود را رنگ آمیزی کنید. این به شما امکان می دهد ظاهری تازه و تمیز در فضاهای کسب و کار خود داشته باشید.

البته بسته به بودجه و زمانی که می توانید به این کار اختصاص بدهید، می توانید از کاغذ دیواری هم استفاده نمایید. توجه داشته باشید به جز در مواردی که قصد پیاده سازی نقش خاصی مرتبط با کسب و کار خود مانند لوگو را دارید، در سایر موارد بهتر است از کاغذ دیواری های ساده تر استفاده نمایید.

در نهایت می توان با نصب تابلو های تزئینی مناسب و گیاه های آپارتمانی آویزی کار را تمام و زیبایی دیوار های محیط کار خود را که بیش از سایر نقاط در دید ساکنان است، چند برابر کنید.

تغییر مبلمان اداری

تغییر مبلمان یکی از پرهزینه ترین تغییرات در محیط کار به شما می آید. اما استفاده مکرر از مبلمان باعث ساییدگی، پارگی و کهنه شدن مبلمان می شود. در صورت در اختیار داشتن بودجه کافی  تعویض مبلمان میتواند تغییر چشمگیری در محیط کار ایجاد کند. .

مبلمان اداری سطوح کارایی و بهره وری کارکنان را در محل کار افزایش می دهد. مبلمان خوب وضعیت بدنی خوب را تضمین می کند که گردش خون مناسب را به همراه دارد و منجر به کارمندان فعال و سازنده می شود.

نصب کفپوش اداری

برای کف محیط های اداری و شرکت ها معمولا از سرامیک استفاده می شود. اما گزینه مدرن تر و حرفه ای تری هم برای محیط های پر از تجهیزات کامپیوتری و الکتریکی وجود دارد تا بتوان سیم و کابل ها را بسیار راحت تر مدیریت نمود و تعمیر و تگهداری از تجهیزات الکتریکی را برای واحد آی تی و یا کارشناسان مربوطه ساده تر کرد. این گزینه استفاده از کف کاذب می باشد. با استفاده از کف کاذب می توانید سیم و کابل ها و سایر تجهیزات الکتریکی و مکانیکی مانند لوله ها را از زیر کف سازه عبور دهید که در این صورت علاوه برا ظاهر زیبا و مرتب تر محیط، دسترسی به این سیم و کابلها بسیار ساده تر می شود و دیگر نیازی به کندن دیوار، یا نصب روکار سیم نیست و هیچ سیم و کابلی روی زمین نمی ماند.

جدا از این موضوع، مرتب بودن محیط کار، می تواند تاثیر به سزای روی تمرکز حواس کارمندان داشته باشد.

نصب کف کاذب در بازسازی محیط کارلازم به ذکر است کف های کاذب در طرح ها ئ جنس های مختلف از قبیل چوبی، فولادی، آلومینیومی، شیشه ای، سنگی و… در بازار وجود دارد.

نصب پارتیشن

در دفاتر کاری با پلان باز با یک طراحی دقیق می توان از تمام فضای موجود حداکثر استفاده و بهره وری را داشت. نکته قابل تامل در مورد استفاده از این ایده، حفظ سکوت و حریم خصوصی در این گونه فضاهاست که ممکن است گاهی چالش ‌برانگیز باشد.

پارتیشن‌ های چوبی

اگر در جستجوی یک ظاهر طبیعی و پراحساس هستید، پارتیشن های چوبی انتخاب مناسبی هستند که علاوه بر  کاربردی بودن، ظاهر دل پذیری هم به دکوراسیون داخلی فضای کار می‌دهد.

پارتیشن‌های چوبی به ویژه برای اتاق‌های کنفرانس، سوییت‌های اجرایی و اتاق‌های هیات مدیره ایده آل هستند که علاوه بر ظاهری رسمی و شیک، محیط خصوصی را هم ایجاد و کارایی لازم برای جلسات مختلف کاری را ارائه می کند.

پارتیشن بندی چوبیپارتیشن ‌های شیشه ‌ای

انواع مختلفی از پارتیشن‌های شیشه ‌ای از جمله ترکیبی از پارتیشن ‌های توپُر، یک، دو یا سه جداره وجود دارد. گزینه‌های موجود برای پارتیشن‌های شیشه ‌ای زیاد و متنوع هستند: پارتیشن‌های شیشه‌ای با قاب استیل یا چوبی، پنل ‌های کامل شیشه و یا نیمه شیشه، و همچنین سبک ‌های متنوع از جمله شیشه ی مات، رنگی یا چاپی.

این پارتیشن‌ها، انتخابی بسیار عالی برای تقسیم‌ بندی فضای کار هستند و باعث می ‌شوند فضا روشن و پرنور باقی بماند. البته باید امنیت کارکنان هم در نظر گرفته شود که در هنگام زلزله و یا حوادث دیگر منجر به بروز حادثه نشوند.

پارتیشن بندی شیشه ای

در نهایت باز هم با توجه به اینکه افراد شرکت زمان زیادی را در دفاتر کار می گذرانند، برای افزایش روحیه و انگیزه آنها، روی بازسازی محیط کار تاکید ویژه ای می کنیم. داشتن دفتری با دکوراسیون داخلی اداری مناسب از الزامات یک شرکت با کارکناند کارآمد و با انگیزه است.

 

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.