آینده دکوراسیون اداری

آینده دکوراسیون اداری

آینده دکوراسیون اداری 800 300 کابلور

دکوراسیون و طراحی فضای شرکت‌ها و ادارات در آینده چگونه خواهد بود؟ همانطور که می‌دانید فضاهای اداری دیگر آن محیط خسته کننده و یکنواخت قبل نیستند، حداقل این موضوع در مورد تعدادی از آن‌ها صدق می‌کند. اما قطعا در آینده بیشتر شاهد محیط‌هایی گرم و حتی مهیج برای کارمندان و کافرمایان خواهیم بود. در این مقاله به آینده دکوراسیون اداری و تغییراتی که انتظار می‌رود درآینده دور یا نزدیک در محیط‌های اداری ایجاد شود، خواهیم پرداخت.

افزایش بهره وری کارمندان با طراحی دکوراسیون اداری مناسب

با توجه به اینکه فضای رقابتی بین شرکت‌ها شدید بوده و هر یک در تلاش است با بکارگیری روش‌های مختلف بر رقیبان خود پیروز گردد، انتخاب استراتژی‌های مناسب به منظور افزایش بهره وری کارمندان موضوعی مهم است.

ایجاد محیطی آرام و جذاب که موجب شود کارمندان حداکثر هوش و مهارت خود را به کار بگیرند، از گزینش و استخدام آن‌ها مهم‌تر است. پیشرفت یک شرکت در گرو داشتن کارمندانی با عملکرد خوب و بهره وری بالا است و گام برداشتن در این مسیر موضوع مهمی در آینده دکوراسیون اداری خواهد بود. اما برای بهبود عملکرد کارمندان بخش‌های مختلف اداری چه اقداماتی در طراحی فضای اداری در آینده صورت می‌گیرد؟

انتخاب رنگ‌های مناسب

رنگ مبلمان، دیوارها، میز وصندلی، کف، سقف و سایر بخش‌های فضای اداری باید آرامش و آسودگی را برای کارمندان به ارمغان آوردند نه اینک موجب آشفتگی و هواس پرتی آن‌ها شود. استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در این زمینه بسیار مفید است. رنگ‌های سرد باعث افزایش تمرکز شده و محیطی پر از آرامش به افراد القا می‌کنند. رنگ‌های گرم نیز صمیمیت و هیجان را در افراد بیشتر می‌کنند. بهترین کار، ترکیب کردن مناسب و درست رنگ‌های سرد و گرم با هم توسط طراحان و افراد ماهر در این زمینه است.

انتخاب رنگ‌های مناسب در دکوراسیون داخلی

ایجاد فضای تفریحی

احتمالا تصاویر شبکه‌های مجازی در ارتباط با فضا و امکانات تفریحی ایجاد شده در شرکت‌های بزرگی چون اپل و مایکروسافت  که به اشتراک گذاشته می‌شوند را مشاهده کرده‌اید. این تصاویر واقعی بوده و این چنین بخش‌هایی در شرکت اپل و مایکروسافت برای کارمندان ایجاد شده است تا از میزان استرس و فشارهای کاری آن‌ها کاسته شود. روشی فوق العاده موثر و کارآمد که محیط خشک و اجباری شرکت را به مکانی مهیج تبدیل خواهد کرد.

به این ترتیب کارمندان مجبور نیستند تمام ساعات کاری خود را روی صندلی و پشت میز باشند. این ترفند ساده که توسط مدیریت شرکت انجام می‌گیرد، باعث افزایش تمرکز کارمندان، تخلیه استرس و فشارهای کاری، ایجاد محیطی دوستانه و در نهایت ارائه ایده‌های خلاقانه از سوی کارمندان خواهد شد. همه این موارد پیشرفت شرکت را به همراه خواهد داشت. اتاق‌های استراحت، کافه، زمین فوتبال، اتاق موسیقی، وسایل ورزشی و… از مواردی است که معمولا در شرکت‌ها اجرا میشوند و در آینده دکوراسیون اداری بسیار مورد توجه خواهد بود.

ایجاد فضای شخصی و گروهی

ایجاد فضایی که کارمندان بتوانند در آن جا به صورت گروهی به بحث بپردازند و نظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند، به رشد و پیشرفت شرکت می‌انجامد. البته فضاهای خصوصی نیز در آینده دکوراسیون اداری بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. افراد گاهی نیاز دارند در محیطی به دور از سروصدا و شلوغی، روی کار خود تمرکز کنند، بنابراین این فضا باید برای آن‌ها مهیا شود.

استفاده از میزهای گرد و پارتیشن برای ایجاد محیط های اشتراکی بسیار کارآمد است. همچنین می‌توان فضاهای خصوصی با پارتیشن برای کارمندان ایجاد کرد. در دکوراسیون اداری در آینده، شاهد ایجاد فضاهای خصوصی و اشتراکی بیشتری خواهیم بود.

خلق فضاهای جذاب و خیره کننده در آینده دکوراسین اداری

چیدمان اداری مناسب و دکوراسیون جذاب، جدا از تاثیر مثبتی که بر روحیه کارمندان خواهد گذاشت، افراد خارج از شرکت یعنی مشتریان، کارفرمایان و کسب و کارهای دیگر را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. فضایی که از حالت خشک و خسته کننده اداری خارج شود و با قرار دادن وسایل زیبا و تغییرات مثبت، به آن زینت ببخشند، قطعا برای شرکت سودآور خواهد بود.

در آینده دکوراسیون اداری مهم‌ترین موضوعی  که به آن توجه خواهد شد ایجاد محیطی با دکور جذاب برای کافرما است، به طوری که هنگام حضور در شرکت جذب دکوراسیون و فضای آن شده و به برگشت دوباره ترغیب شود. از جمله موارد عملی برای ایجاد دکوراسیون زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلق فضای طبیعی درون ساختمان، قراردادن گل‌های طبیعی و زیبا
  • قرار دادن آثارهنری مثل تابلو و نقاشی در بخش‌های مختلف اداری
  • نورپردازی مناسب
  • قراردادن مبلمان مناسب و راحت به تعداد مناسب
  • استفاده از رنگ‌های آرام بخش و زیبا
فضاهای جذاب در دکوراسین اداری

استفاده از کف کاذب برای ایجاد ایمنی و دکوراسیون زیبا

کف کاذب در انواع فضاهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایایی که کفپوش کاذب برای شرکت‌ها به همراه دارد، موجب شده تا در آینده دکوراسیون اداری نیز حضور پررنگی داشته باشد. اما کف کاذب چیست؟

کف کاذب بر روی کف اصلی ساختمان و با ارتفاع مشخصی قرار می‌گیرد. به این صورت در بین کف اصلی و کف کاذب فاصله‌ای ایجاد می‌شود که از آن برای عبور دادن تجهیزات اداری مثل لوله، سیم، کابل و سایر تاسیسات استفاده می‌شود. پنل‌هایی که در ساخت کف کاذب به کار می‌رود، با دست یا با وسیله مخصوصی به راحتی از جای خود برداشته می‌شوند، در نتیجه می‌توان تجهیزات زیرین آن را مشاهده و در صورت لزوم  دستکاری یا تعمیر کرد. به مزایا و کاربرد کف کاذب در فضای اداری توجه کنید:

  • قرار دادن تجهیزات و تاسیسات اداری در زیر کف کاذب
  • دسترسی آسان به تجهیزات زیر کف کاذب به منظور مشاهده، بررسی، تعمیر یا تغییر مسیر کابل‌های برق و لوله
  • ایجاد فضای خصوصی و تغییر آسان دکوراسیون شرکت: ایجاد فضای خصوصی یا گروهی برای کارمندان از موارد مهم در آینده دکوراسیون اداری است. با برداشتن پنل‌های کف کاذب و کابل کشی آسان به هرنقطه دلخواه از شرکت، می‌توان برای کارمندان فضای خصوصی ایجاد کرد بدون اینکه هزینه گزافی خرج شود.

تغییر مسیر کابل‌های برق در شرکت‌هایی که به کف کاذب مجهز نیستند، زمان گیر و با هزینه‌های بالا همراه است. ترکیب کف کاذب و پارتیشن این امکان را برای شرکت‎ها و فضاهای اداری ایجاد می‌کند بتوانند دکوراسیون محیط را به دلخواه تغییر داده و تعداد بخش‌های اداری را افزایش دهند.

 کف کاذب کابلور

شرکت کابلور از جمله شرکت‌های معتبر در زمینه تولید نوعی خاصی از کف کاذب مختص ادارات، شرکت‌ها و اماکن تجاری است. امکان قرارگیری کاشی وینیل و سرامیک کف بر روی کف کاذب کابلور وجود دارد تا بتوان فضایی مدرن و زیبا خلق کرد. کفپوش کابلور در برابر آتش سوزی و ضربه مقاوم عمل می‌کند و نصب آن بسیار سریع و ساده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کابلور در تماس باشید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.