معرفی برندهای برتر کف کاذب در ایران

معرفی برندهای برتر کف کاذب در ایران

معرفی برندهای برتر کف کاذب در ایران 800 300 کابلور

آیا برندهای برتر کف کاذب در ایران را می‌شناسید؟

حدود 60 سال پیش، به لطف شرکت  IBM کف با دسترسی آسان یا همان کف کاذب، طراحی و تولید شد. در اوایل هدف از اجرا و نصب کف کاذب، پنهان کردن تأسیسات ساختمانی و دسترسی آسان به آن‌ها در مراکز اداری و صنعتی بود. امروزه علاوه بر این مقاصد، نصب کف کاذب جنبه دکوری و ایجاد ایمنی پیدا کرده و در سایر مکان‌ها مثل نمایشگاه، مدارس، فرودگاه، اماکن تفریحی و… نصب می‌شود.

چندین سال است که در ایران شرکت‌هایی به نصب کف کاذب و تولید قطعات سازنده آن روی آورده‌اند. می‌توان شرکت‌‌هایی را یافت که در این زمینه 20 سال سابقه کار دارند. هدف از نوشتن این مقاله، معرفی چند برند برتر کف کاذب در ایران و ارائه اطلاعاتی مفید درباره خدمات آن‌ها است.

کف کاذب

کف کاذب جزو سازه اصلی ساختمان نیست و به صورت موازی با کف اصلی، با استفاده از چندین قطعه، نصب و اجرا می‌شود. انواع مختلفی از کف کاذب با قطعاتی از جنس‌های مختلف و کاربردهای متفاوت، تولید و نصب می‌شوند. خلأ و فاصله‌ای که بین کف اصلی و کف کاذب ایجاد می‌شود، مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله فواید و کاربردهای کف کاذب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در سبک سازی ساختمان و کاهش خسارات ناشی از زلزله نقش موثری ایفا می‌کند.
  • تجهیزات و تأسیسات ساختمانی اعم از لوله، کابل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فیبر نوری و… توسط کف کاذب پوشانده می‌شوند.
  • دسترسی به تمام این تجهیزات با کف کاذب، آسان و سریع است.
  • در درازمدت صرفه اقتصادی بالایی را به همراه دارد.
  • ایمنی بالایی را در محیط کار برای کارمندان و پرسنل ایجاد می‌کند.
  • وقوع حوادثی چون آتش‌سوزی و جرقه را به حداقل می‌رساند.
  • امکان بررسی، تغییر یا تعمیرات تمام تجهیزات زیرین کف کاذب با برداشتن آسان پنل‌ها وجود دارد.
  • محیطی دور از بی‌نظمی و آشفتگی ایجاد می‌کند.
  • مدل‌هایی از کف کاذب قابلیت جابه‌جایی و نصب در محیط‎های دیگر را دارند.

برترین برندهای کف کاذب در ایران

کف کاذب کابلور

کف کاذب پلیمری کابلور، از جدیدترین و به‌روزترین نسل کف کاذب در ایران است. تیم اجرایی کابلور با تکیه بر روش‌های کارآمد و مهارت‌های بالای خود، تجهیزات ساختمانی را به روش بهینه‌ای از میان کانال‌های ایجاد شده کف کاذب کابلور عبور می‌دهند.

طراحی کابلور منحصربه‌فرد و اندکی متفاوت از سایر مدل‌های کف کاذب در ایران است. این تفاوت، مزایای زیادی را به ارمغان آورده است. کف کاذب کابلور متشکل از چهار قطعه اصلی است که بسیار سریع و راحت نصب می‌شود و جداکردن و جابه‌جا کردن این قطعات به هر مکان دیگری آسان است. هیچ آسیبی به کف اصلی ساختمان از جانب این نوع کف کاذب وارد نمی‌شود زیرا نیازی به اتصال به زمین ندارد.

در کاهش خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی چون زلزله، کف کاذب کابلور نقش مؤثری ایفا می‌کند و بار مرده ساختمان را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. بسته به محیط و سلیقه مشتری امکان نصب انواع کف‌پوش مثل موکت، سرامیک و کاشی بر روی کف کاذب کابلور وجود دارد.

بهترین برندهای کف کاذب ایرانآرمان عمران هوشمند

شرکت آرمان عمران هوشمند، تولید کننده و اجرا کننده کف کاذب آلومینیومی و فولادی با بیش از 20 سال سابقه کار است. این شرکت توانسته خدمات خود را به شرکت‌های چون مخابرات ایران، فرودگاه‌های کشور، صنایع نیروگاهی، سدسازی، سالن‌های نمایش، اتاق‌های باطری و … ارائه دهد. انواع کف کاذب فولادی، سرامیکی، آلومینیومی و.. که نمونه های قدیمی کف کاذب هستند، توسط شرکت آرمان عمران هوشمند تولید و به صورت عمده یا خرده به فروش می‌رسد. کف کاذب آنتی استاتیک به منظور دفع الکتریسیته موجود در اتاق‌های سرور، توسط شرکت آرمان عمران هوشمند نصب خواهد شد. از دیگر خدمات این شرکت نصب کف کاذب لگراند فرانسه در دیتاسنترها است که یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین انواع کف کاذب در ایران است.

گروه مهندسی کارنو

کارنو در سال 1392 تولید کف کاذب گالوانیزه را آغاز و سپس کف کاذب آلومینیومی و فولادی را به مجموعه محصولات خود اضافه نمود. محصولات تولیدی کارنو در مراکز مخابراتی، اتاق سرور، دیتاسنترها، مراکز داده و مراکز تجاری کاربرد دارند.

ظرفیت تولید کف کاذب توسط کارنو به این صورت است که در روز 1500 عدد تایل و 1000 عدد پایه به طور هم‌زمان تولید می‌کند. تولیدات کارنو به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود. از ویژگی‌های کف کاذب کارنو می‌توان به این موارد اشاره کرد: مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر رطوبت و آب، مقاومت در برابر حرارت و توانایی جذب الکتریسیته ساکن.

کارنو با شرکت‌ها و مؤسساتی مثل دیجی‌کالا، جهاد کشاورزی، شرکت ملی گاز ایران، راه آهن جمهوری اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه خوارزمی و همچنین آستان قدس رضوی همکاری داشته و خدمات خود را به آن‌ها عرضه کرده است.

شرکت ایران کف

شرکت ایران کف تولید کننده و اجرا کننده کف کاذب آلومینیومی، سرامیکی، فولادی و لگراند با 18 سال سابقه کار است. محصولات تولیدی ایران کف علاوه بر استحکام دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند که نمای محیط را زیباتر جلوه می‌دهد. مقاوم بودن در برابر ضربه، حرارت، فشار و صدا از ویژگی‌های کف کاذب تولیدی ایران کف است.

این شرکت از افراد ماهر و نصاب‌های حرفه‌ای برای خدمات رسانی بهره برده است و نصب و اجرای کف کاذب را در مدت زمان کوتاهی و با سرعت به اتمام می‌رسانند. ایران کف خدمات نصب کف کاذب را به شرکت‌هایی چون شهرک فرودگاهی امام خمینی، شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، صنایع پتروشیمی و اتاق سرور چندین شرکت، ارائه نموده است.

شرکت نوآوران

نوآوران از دیگر شرکت‌های خلاق در زمینه تولید انواع کف کاذب در ایران است. با تولید مدل‌های مختلفی از کف کاذب، نوآوران توانسته خدمات بسیاری را به انواع محیط‌های صنعتی، اداری، تفریحی یا مسکونی ارائه دهد. این شرکت موفق به ثبت اختراع کف کاذب سراوینل شده است. سراوینل نتیجه تحقیقات و آزمایش‌های فراوان تیم تحقیقاتی شرکت نوآوران است که در 52 مدل برای استفاده در محیط‌های مختلف تولید می‌شود.

کف کاذب سراوینل در مراکز اداری، اتاق برق، اتاق سرور، دیتاسنتر و اتاق‌های کنترل تولید، قابل نصب و اجرا است. البته تولید و نصب سایر انواع کف کاذب مثل آلومینیومی، چوبی، شیشه‌ای، فولادی و کف کاذب سولفات کلسیم از دیگر محصولات و خدمات ارائه دهنده شرکت نوآوران است.

امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی در حوزه کف کاذب فعالیت دارند که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در این مقاله ما سعی کردیم شما را با برترین برندهای کف کاذب در ایران آشنا سازیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر شما نیز با برندهای دیگر آشنایی دارید می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.