گزارش حضور کابلور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)

گزارش حضور کابلور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)

گزارش حضور کابلور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس) 768 288 کابلور

معماری داخلی دانش تکنیکالی است که در آن، فضاهای مختلف داخل یک ساختمان بر اساس استانداردها و ضوابط مربوطه، در یک نظام معمارانه طراحی می‌شوند. در همین راستا برای ایجاد فرصت‌های ابراز توانمندی، بازاریابی، فروش و شبکه‌سازی در زمینه معماری داخلی نقش نمایشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)، نماد بارزی از پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌های متخصصان داخلی کشور است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمائی‌ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد که آن فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود در صنعت ساختمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با توجه به برنامه‌های جدید کوتاه‌مدت و بلندمدت، در حوزه‌های مرتبط با طراحی، می‌تواند منجر به رشد خدمات و افزایش رضایت مشتریان و مخاطبان شود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی میدکس در تاریخ 29 دی الی 2 بهمن‌ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که شرکت مهراز گستر آروند با نماد تجاری کابلور نیز در این نمایشگاه حضور داشت و اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه جهت معرفی توانمندی‌ها و همچنین عرضه کالا و برند تجاری خود کرد.

در ادامه به معرفی این شرکت و همچنین مراحل آماده سازی غرفه و بازدیدهای صورت گرفته توسط مخاطبین و مشتریان و درنهایت دریافت بازخورد پس از نمایشگاه می‌پردازیم.

شرکت مهراز گستر آروند

شرکت مهراز گستر آروند با برند تجاری کابلور در زمینه تولید کف کاذب پازلی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی با تکیه و توجه به تمام جزئیات محصولات مانند دوام، زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا آغاز به فعالیت نموده است. امروزه محصولات کابلور با تکیه بر تجربیات ارزنده گذشته و نیز تولید دانش بنیان، با دوام و در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته است تا به پشتوانه طراحی و تولید ایرانی سطح کیفیت کف کاذب در ایران را ارتقاء ببخشد.

کف کاذب کابلور

 کف کاذب کابلور راه حلی نوین برای دسترسی آسان به کابل‌ها و در عین حال افزایش ایمنی و مرتب‌سازی می‌باشد. به عبارت دیگر، در مکان‌هایی که تعداد زیادی سیم تلفن، شبکه، برق، تجهیزات الکترونیکی، IT و … از روی زمین می‌گذرد از لحاظ کاربردی و اشغال فضا، مشکلات متعدد و خطرهای مضاعفی ایجاد می‌شود که کف کاذب کابلور این مشکلات را رفع و در عین حال دسترسی به کابل‌ها را آسان می‌کند.

مزایای کف کاذب کابلور: از فواید کف کاذب کابلور می‌توان به دسترسی راحت به کابل‌های شبکه و برق در زمان بهره‌برداری و عدم نیاز به داکت‌­کشی از روی سطح و همچنین کاهش هزینه کابل کشی به دلیل کاهش طول کابل­های برق و شبکه اشاره کرد. از ویژگی‌های مثبت دیگر آن می‌توان به سادگی ظاهری، اجرای سریع و کیفیت بالا اشاره کرد.

کاربردهای کف کاذب کابلور: کف کاذب کابلور در محیط‌های اداری، سالن­های کنفرانس و جلسات، اتاق سرور، برق و مانیتورینگ و همچنین سوله­‌های صنعتی کاربرد موثری دارد.

پروسه نصب و اجرای کف کاذب کابلور در غرفه نمایشگاه میدکس

تجهیزات به کار گرفته شده در غرفه کابلور: به طور کلی نصب و اجرای کف کاذب از یک قاعده کلی و براساس سند راهنمای نصب کابلور پیروی می‌کند اما تجهیزاتی که در نصب آن استفاده می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. تجهیزاتی که برای نصب کف کاذب در غرفه کابلور مورد استفاده قرار گرفت عبارتند از: قطعات پلیمری (Base Connector, Unipanel, Sound Authentication Blanket)، قطعات استیل (Flank Cap, Central Cap) و همچنین تجهیزات جانبی کابلور (F Aluminum Edge Rail, Ramp, Floor Power Box).

مراحل نصب کف کاذب کابلور: مراحل نصب کف کاذب کابلور در غرفه کابلور به این گونه بود که

ابتدا در مرحله اول، سطح زمین با یک لایه از فوم عایق صوتی پوشانده شد که این فوم برای کاهش صدا در هنگام راه رفتن به کار گرفته می‌شود.

در مرحله دوم، طبق الگو خاص و به صورت پازلی پنل‌های اصلی (یونی‌پنل‌ها) کنار هم چیده شدند که با قرارگیری پنل‌های اصلی کنار یکدیگر، کانالی به عرض 9 سانتی‌متر برای عبور کابل‌ها ایجاد می‌شود که با گذاشتن درپوش‌های مخصوص روی کانال، این فاصله پوشانده شد. سایز هر ماژول اصلی 60*60 سانتی‌متر و با ارتفاع 6 سانتی متر می‌باشد که نسبت به سایر نمونه‌های کف‌های کاذب میزان ارتفاع کمی تا سقف را اشغال می‌کند. سپس چهار گوشه پایه اتصال دهنده به صورت خودکار به پایه‌های پنل اصلی وصل گردید.

در مرحله سوم، درپوش‌های مرکزی و جانبی برای پوشاندن کابل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی پنل اصلی قرار گرفته و ضمن دسترسی راحت، از کابل‌های درون کانال حفاظت می‌کنند. درپوش‌ها بدون نیاز به ابزار خاص به آسانی و با دست برداشته شده و در زمان بهره برداری تغییرات لازم روی کابل‌ها قابل انجام خواهد بود.

پوشش نهایی کف کاذب کابلور: در غرفه کابلور در نمایشگاه میدکس پس از نصب و اجرای کف کاذب کابلور، پوشش نهایی به چند حالت اجرا شد.

یک بخشی از کف کاذب کابلور با موکت تایلی پوشانده شد تا به عنوان روکش نهایی دیده شود که معمولا در محیط‌های اداری کاربرد دارد.

در بخش دیگری، از درپوش‌های شفاف استفاده شد تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای کانال‌ها و مسیر عبوری کابل‌ها را مشاهده کنند.

همچنین از وینیل تایل که برای فضاهای مرطوب مانند آبدارخانه‌ها استفاده می‌شود در بخش دیگری از کفپوش کابلور استفاده شد.

حضور کابلور در نمایشگاه میدکس و فعالیت آن

نمایشگاه میدکس که بزرگ ترین و معتبرترین محل برای عرضه فناوری، تولید و فعالیت‌های تجاری در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد، در طی 3 روز از تاریخ 29 دی تا 2 بهمن برگزار شد. در این نمایشگاه تعداد بی‌شماری از علاقه‌مندان به صنعت ساختمان اعم از پیمانکاران، کارفرمایان، شرکت‌های معماری، متخصصین حوزه معماری داخلی و فعالین حوزه کلینیک ساختمانی حضور داشتند و از غرفه کابلور بازدید و استقبال خوبی از این غرفه به عمل آوردند. در بازدیدی که از غرفه کابلور صورت گرفت، کارشناسان کابلور توضیحات مفید و کاملی در رابطه با ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای کف کاذب کابلور به بازدیدکنندگان ارائه دادند. ویژگی‌هایی مانند جنس، کیفیت و میزان تحمل بار کفپوش کابلور توسط کارشناسان شرح داده شد.

دریافت بازخورد از شرکت‌کنندگان نمایشگاه میدکس

از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها گردهم آوردن شرکت‌ها و فعالان حوزه خاص، شناخت رقبا و ایجاد تعامل میان آنها در آینده می‌باشد که نمایشگاه میدکس به عنوان حلقه واسط برای ایجاد تعامل و همکاری میان تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان، متخصصان و مشتریان در فضایی حرفه‌ای منجر به خلق ارزش در اکوسیستم کارآفرینی کشور می‌شود.

بازخوردهای بازدیدکنندگان غرفه کابلور در نمایشگاه میدکس: در نمایشگاه میدکس غرفه کابلور توانست نظر بازدیدکنندگان فراوانی را به خود جلب کند و بیش از 1000 مخاطب علاقه مند اطلاعات خود را در سیستم مارکتینگ کابلور درج کردند که کارشناسان کابلور پس از اتمام نمایشگاه اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با شرکت مهراز گستر آروند و کف کاذب کابلور ارسال کردند که این محصول با بازخورد و استقبال قابل توجهی روبرو شد.

بازخوردهای بازدیدکنندگان غرفه کابلور پس از نمایشگاه میدکس: از جمله بازخوردهایی که از بازدیدکنندگان غرفه کابلور دریافت شد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درخواست سمپل باکس توسط علاقه‌مندان به صنعت ساختمان،

درخواست نمایندگی فروش توسط صاحبان کلینیک‌های ساختمانی،

درخواست مستقیم اجرای کف کاذب کابلور در پروژه‌های کارفرمایان

درخواست بازدید حضوری از شوروم و نمایشگاه کابلور و عقد قرارداد با کابلور

آینده‌نگری کابلور

غرفه کابلور با حضوری پرشور و تأثیرگذار، با ارائه قابلیت‌ها و توانایی‌های ارزشمند خود که از تست‌های متعدد در طی مراحل تولید گذر کرده است، به بازدیدکنندگان و علاقمندان دنیای معماری و دکوراسیون نشان داد که کف کاذب کابلور محصولی کاربردی و شایسته توجه است. از آنجایی که رویکرد مدیریتی کابلور مبتنی بر بهبود و پیشرفت شرکت و توسعه فرآیندهای خود می‌باشد، کابلور از این بازخوردها و همچنین میزان رضایت مخاطبان و بازدیدکنندگان از غرفه کابلور به منظور بهبود فعالیت خود استقبال می‌کند. در نهایت شرکت مهراز گستر آروند علاقه‌مند است که این بازخوردها و فیدبک‌ها را عملیاتی کرده تا بتواند حضور موثرتر و بهتری در نمایشگاه‌های آتی داشته باشد.

کابلور ضمن قدردانی از خیل انبوه بازدیدکنندگان از غرفه، امیدوار است به شکلی مناسب و درخور، پاسخگوی محبت همراهان و علاقمندان خود در فعالیت‌های باشد.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.