5 راه نظم دهی اتاق کار

5 راه نظم دهی اتاق کار

5 راه نظم دهی اتاق کار 800 300 کابلور

اتاق کار از فضاهایی می باشد که بسیار زودتر از آنچه فکرش را بکنید بهم ریخته و شلوغ می شود. فرقی ندارد که اتاق کار شما در منزل باشد یا محل کار، مهم این است که همیشه اتاق و میز کار مرتبی داشته باشید تا از فعالیت تان لذت ببرید و هم راندمان کاری بالاتری داشته باشید.  فضای شلوغ موجب پرش ذهن و آشفتگی می شود. در عصر امروز به دلیل دیجیتالی شدن اطلاعات، نسبت گذشته لوازم کمتری در فضای کاری وجود دارد اما باز هم دستگاه های الکتریکی، سیم ها، کتابها و مجلات از جمله وسایلی هستند که موجب بهم ریختگی نظم فضا می شوند. زمانی را تصور کنید که برای پیدا کردن یک قرارداد مهم کاری، تایم زیادی ندارید و با یک میز شلوغ مواجه می شوید. خوشبختانه راه حل های متفاوتی برای سازماندهی دفتر کار وجود دارد که بسیار کاربردی و شیک می باشند. در این مطلب سعی میکنیم تا  شما را با روش هایی آشنا کنیم که با کمک آن ها بتوانید با صرف هزینه ی اندک، اتاق کار مرتب و زیبایی داشته باشید.

نظم دهی اتاق کار

استفاده از قفسه بندی های قابل تنظیم روی دیوار

 استفاده از قفسه یکی از راحت ترین راه حل های مرتب کردن اتاق کار می باشد. در بازار  قفسه ها در متریال و مدل های متنوع به فروش می رسند. شما می توانید با توجه به بودجه و دیزاین اتاق کار، قفسه ی مورد نظر خود را خریداری کنید. نکته ی قابل توجه دیگر آن است که بهتر است از قفسه هایی استفاده کنید که فاصله ی آن ها قابل تنظیم باشد تا بتوانید مطابق با نیازتان فاصله ی بین آنها رو کم یا زیاد کرده و حتی طبقه ای جدید برای قرار دادن وسیله ها به آن اضافه کنید.

قفسه بندی کامل تمام دیوارها در اتاق کار

 این روش در نظم دهی فضاهای بسیار شلوغ بسیار کارآمد است که این امکان را برای شما مهیا می کند تا از تمام فضای موجود در اتاق کار برای قرار دادن وسیله ها استفاده کنید. این روش بیشتر مورد توجه افرادی قرار می گیرد که با حجم عظیمی از کتاب و پوشه سر و کار دارند و می توانند با قفسه بندی دیواری کتابخانه ی بزرگی برای خود ایجاد کنند. 

مرتب کردن کشوهای میز کار با تقسیم کننده های مخصوص

در مراحل نظم دهی دفتر کار از فضای کشو ها غافل نشوید. معمولا حین کار، هر آنچه که روی میز وجود دارد را به صورت نامنظم درون کشو ها قرار می دهیم. کشو های اتاق کار مملو از وسایل ریز و درشت مختلف می باشند که همین امر موجب می شود هنگام  مواجه شدن با کشو برای پیدا کردن وسایل کوچک، دچار سردرگمی می شویم. قرار دادن تقسیم کننده ها و جعبه های کوچک فلزی، چوبی یا پلاستیکی در کشو های میز کار به دسته بندی لوازم و  ایجاد نظم کمک شایانی می کند.

راه کارهای نظم دهی اتاق کار

استفاده از باکس های پلاستیکی روشی ارزان در نظم دهی به لوازم

استفاده از باکس های پلاستیکی راه حلی عالی و ارزان برای ساماندهی لوازم کار می باشد که معمولا کمتر به آن توجه می شود. این باکس ها به دلیل قرارگیری رو هم، فضای کمی اشغال می کنند. همچنین به دلیل شفافیت که دارند، لوازمی که در آن ها قرار دهید، قابل تشخیص است، برای سهولت دسترسی میتوانید محتویات هر جعبه را روی آن بنویسید.

تقسیم بندی فضای اتاق کار برای استفاده ی همزمان چند نفر

اگر چند نفر به صورت اشتراکی از یک اتاق کار استفاده می کنید بهترین روش برای ایجاد نظم قسمت مخصوص به هر نفر را پارتیشن بندی کنید تا وسایل مربوط به هر نفر جدا باشد و تداخلی با دیگری نداشته باشد و نظم اتاق کار بهتر حفظ شود. در این مورد هم قفسه بندی دیواری بسیار کارآمد است و هر کس می تواند از فضای مخصوص به خود استفاده کند.

استفاده از کف کاذب کابلور برای مدیریت کابل ها

یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش ها که هم موجب نظم بی نظیر اتاق کار می شود و هم فضایی زیبا و مدرن برای شما ایجاد می کند، استفاده از کف کاذب کابلور می باشد. اگر با تعداد زیادی کابل و سیم و… سر کار دارید، به شما استفاده از کابلور را توصیه می کنیم زیرا علاوه بر نظم و زیبایی به اتاق کار موجب ایجاد ایمنی هم می شود و نصب آسانی دارد و همچنین دسترسی آسان به کابل ها را برای شما مهیا می کند.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.