مقایسه ی کف کاذب مدرن با کف کاذب قدیمی

مقایسه ی کف کاذب مدرن با کف کاذب قدیمی

مقایسه ی کف کاذب مدرن با کف کاذب قدیمی 800 300 کابلور

کف های کاذب مدرن معمولا مورد توجه قرار نمی گیرند، به دلیل اینکه وقتی مردم اسم کف های کاذب را می شنوند برای آنها کف های کاذب قدیمی که معمولا برای توزیع هوا طراحی می شدند، تداعی می شود. اگر قصد توزیع جریان هوا را ندارید و فقط در پی ساماندهی و مدیریت کابل های خود هستید، کف های کاذب مدرن با ارتفاع کم، بهترین گزینه برای انتخاب هستند.
با ما همراه باشید تا به بررسی مدل قدیمی این محصول بپردازیم.

خصوصیات کف کاذب قدیمی چیست؟

معمولا در توضیحات مربوط به این کف کاذب، حداقل ارتفاع 15 سانتی متر ذکر شده اما در واقع، اغلب بیش از 30 سانتی متر ارتفاع دارند. گاهی این ارتفاع به بیش از 2 متر هم می رسد.

فاصله ی میان زمین تا کف کاذب قدیمی معمولا برای جریان هوا طراحی شده اما می توان از آن برای سیم کشی و نظم دهی کابل ها و کانال های آب نیز استفاده کرد اما توصیه می شود فضای میان آنها را تفکیک کنید. همچنین می توانید از فضای خالی میان زمین و کف کاذب برای قرار دادن تجهیزات بزرگ صنعتی خود استفاده کنید. کف های کاذب قدیمی امروزه بیشتر در مراکز داده( سرور روم) و برای کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کابل کشی زیر کف کاذب

اجزای اصلی کف های کاذب قدیمی به شرح زیر است:

 

پانل: هر پانل یک کاشی مربع شکل است که معمولاً اندازه استاندارد آن 60x60cm می باشد. پانل ها را می توان از فولاد پر شده با بتن یا چوب، فولاد توخالی و آلومینیوم تهیه کرد. معمولاً هر پانل حداقل 15 کیلوگرم وزن دارد. برای نصب و جابجایی پانل های قدیمی به نیروی متخصص و ابزار مخصوص نیاز است.

پایه: پایه قطعه ای عمودی است که ارتفاع آن قابل تنظیم است و پانل ها روی آن متصل می شوند. پایه ها معمولاً با چسب اپوکسی رزین و در صورت لزوم با ابزار مخصوص به کف متصل می شوند. 

فریم بندی کف: این قطعه برای افزایش تحمل بار و پشتیبانی پانل ها، به صورت افقی به بالای پایه ها متصل می شود.

 

اگر برای جریان و توزیع هوا یا قرار دادن تجهیزات بزرگ صنعتی به کف کاذب احتیاج دارید، کف کاذب قدیمی را  به شما توصیه می کنیم. برای نصب این کف کاذب حتما از نیروی متخصص کمک بگیرید. این سیستم، دسترسی آسان به سیم ها، کابل ها و تاسیسات زیر را فراهم نمی کند. هر پنل بسیار سنگین است و برای دسترسی به تاسیسات باید از ابزار مخصوص کمک گرفت. همچنین برداشتن چند پانل به صورت همزمان توصیه نمی شود، زیرا ممکن است ثبات تمام سیستم دچار مشکل شود.

در زیر توضیحاتی در مورد علت محبوبیت کف کاذب کم ارتفاع کابلور نسبت به کف های کاذب قدیمی مرتفع، ارائه شده است.

کف کاذب های قدیمی کف کاذب مدرن کابلور
برای نصب، کابل کشی و سایر اعمال تغییرات، به متخصص نیاز دارد. نصب ساده. برای نصب یا ایجاد تغییرات به دانش یا تخصص خاصی نیاز ندارد.
نصب آن یک فرآیند طولانی است.

صرف زمان و پرداخت هزینه ی گزاف برای اتصال، مهار آتش ، نصب کابل و سایر لوازم جانبی و… لازم است.

نصب سریع. زمان راه اندازی کاذب کابلور یک سوم زمان نصب نمونه های قدیمی است. روزانه نصب 70 تا 90 متر مربع به ازای هر نصاب امکان پذیر است. زمان راه اندازی کف کاذب کابلور یک سوم زمان نصب نمونه های قدیمی است و در نتیجه در هزینه و زمان انجام پروژه شما بسیار صرفه جویی می شود.
به دلیل نیاز به نصب توسط متخصصان و فرایند طولانی نصب، این روش آهسته و بسیار پرهزینه است. انتخابی اقتصادی. به دلیل روش نصب ساده هزینه ها کمتر است. زمان پروژه کاهش می یابد و به شما امکان می دهد در اسرع وقت به فعالیتتان ادامه دهید. 
دسترسی دشوار. پس از اتمام مراحل نصب ، ایجاد تغییرات در سیستم کابل ها نیز بسیار سخت است. هرگونه تغییر باید توسط متخصص انجام شود. پانل ها سنگین هستند و برای بلند کردن آن ها به ابزار خاصی نیاز دارید. دسترسی آسان.اعمال هرگونه تغییرات در کابل یا سیستم سیم کشی، آسان است و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای کارمندانی که مشغول کار هستند، در قسمت مورد نظر کار خود را انجام دهید.
فضای زیادی از فضای ساختمان را به خود اختصاص می دهد. فضای بسیار کمی اشغال می کند.
عدم امکان استفاده مجدد. این کف کاذب به ساختمان متصل می شود و در صورت جابه جایی، نمی توانید کف کاذب را با خود به مکان جدید منتقل کنید. قابل استفاده مجدد. کابلور یک سرمایه گذاری بلند مدت است. کف کاذب کابلور به ساختمان متصل نمی شود، بنابراین در صورت جابه جایی، می توانید کف کاذب را با خود به مکان جدید منتقل کنید.
مدیریت کابل

چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

ما در کابلور، به کیفیت محصولات و خدمات شرکت خود ایمان داریم. ما به حسن انتخاب مشتریان خود نیز ایمان داریم. باور ما بر این است که شما سزاوار یک کف کاذب با نصب و دسترسی آسان ، قابل اعمال تغییرات و مقرون به صرفه برای ساماندهی فضای خود هستید.

می توانید سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.اگر هنوز دقیقا نمی دانید کف کاذب چیست یا در انتخاب انواع کف کاذب شک دارید، مشاوران ما همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند و از کمک به شما خشنود می شوند.

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.