کابلور در نمایشگاه میدکس

نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)، نماد بارزی از پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌های متخصصان داخلی کشور است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمائی‌ها در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد که آن فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود در صنعت ساختمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با توجه به برنامه‌های جدید کوتاه‌مدت و بلندمدت، در حوزه‌های مرتبط با طراحی، می‌تواند منجر به رشد خدمات و افزایش رضایت مشتریان و مخاطبان شود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی میدکس در تاریخ 29 دی الی 2 بهمن‌ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که شرکت مهراز گستر آروند با نماد تجاری کابلور نیز در این نمایشگاه حضور داشت و اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه جهت معرفی توانمندی‌ها و همچنین عرضه کالا و برند تجاری خود کرد.

پروسه نصب و اجرای کف کاذب کابلور در غرفه نمایشگاه میدکس

تجهیزات به کار گرفته شده در غرفه کابلور: به طور کلی نصب و اجرای کف کاذب از یک قاعده کلی و براساس سند راهنمای نصب کابلور پیروی می‌کند اما تجهیزاتی که در نصب آن استفاده می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. تجهیزاتی که برای نصب کف کاذب در غرفه کابلور مورد استفاده قرار گرفت عبارتند از: قطعات پلیمری (Base Connector, Unipanel, Sound Authentication Blanket)، قطعات استیل (Flank Cap, Central Cap) و همچنین تجهیزات جانبی کابلور (F Aluminum Edge Rail, Ramp, Floor Power Box).

مراحل نصب کف کاذب کابلور: مراحل نصب کف کاذب کابلور در غرفه کابلور به این گونه بود که:

ابتدا در مرحله اول، سطح زمین با یک لایه از فوم عایق صوتی پوشانده شد که این فوم برای کاهش صدا در هنگام راه رفتن به کار گرفته می‌شود.

در مرحله دوم، طبق الگو خاص و به صورت پازلی پنل‌های اصلی (یونی‌پنل‌ها) کنار هم چیده شدند که با قرارگیری پنل‌های اصلی کنار یکدیگر، کانالی به عرض 9 سانتی‌متر برای عبور کابل‌ها ایجاد می‌شود که با گذاشتن درپوش‌های مخصوص روی کانال، این فاصله پوشانده شد. سایز هر ماژول اصلی 60*60 سانتی‌متر و با ارتفاع 6 سانتی متر می‌باشد که نسبت به سایر نمونه‌ها میزان ارتفاع کمی تا سقف را اشغال می‌کند. سپس چهار گوشه پایه اتصال دهنده به صورت خودکار به پایه‌های پنل اصلی وصل گردید.

در مرحله سوم، درپوش‌های مرکزی و جانبی برای پوشاندن کابل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی پنل اصلی قرار گرفته و ضمن دسترسی راحت، از کابل‌های درون کانال حفاظت می‌کنند. درپوش‌ها بدون نیاز به ابزار خاص به آسانی و با دست برداشته شده و در زمان بهره برداری تغییرات لازم روی کابل‌ها قابل انجام خواهد بود.

پوشش نهایی کف کاذب کابلور: در غرفه کابلور در نمایشگاه میدکس پس از نصب و اجرای کف کاذب کابلور، پوشش نهایی به چند حالت اجرا شد.

  1. یک بخشی از کف کاذب کابلور با موکت تایلی پوشانده شد تا به عنوان روکش نهایی دیده شود که معمولا در محیط‌های اداری کاربرد دارد.
  2. در بخش دیگری، از درپوش‌های شفاف استفاده شد تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی محتوای کانال‌ها و مسیر عبوری کابل‌ها را مشاهده کنند.
  3. همچنین از وینیل تایل که برای فضاهای مرطوب مانند آبدارخانه‌ها استفاده می‌شود در بخش دیگری از کفپوش کابلور استفاده شد.
مدت زمان اجرا

2 روز

متراژ

43 متر

نوع پروژه

نمایشگاه

گالری تصاویر

کابلور لوگو

کابلور


روشي نوين


براي مديريت كابل ها

ارتباط با کارشناسان

تماس با ما

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی، خیابان اتحاد، پلاک2، طبقه سوم، واحد5، مهرازگستر آروند

تلفن: 02188611025

درباره ما

شرکت مهراز گستر آروند با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار، اقدام به تولید کف کاذب پلیمری با برند کابلور نموده است. طراحی این کف کاذب به دلیل سادگی ظاهری، اجرای سریع، کیفیت بالا و قابلیت ایجاد دسترسی آسان به کابلهای و تاسیسات، مورد استقبال و رضایت کارفرمایان پیشین قرار گرفته است.